eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Pionki: Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 84650 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 612 53 18, faks 48 612 53 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą dostawy, stanowiące siedem odrębnych części, których szczegółowy opis stanowią załączniki - formularze asortymentowe cenowe- odpowiednio: Część I wyposażenie i doposażenie pomieszczeń oraz edukacyjne programy multimedialne- zał. Nr 1 do SIWZ Część II zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne - zał. Nr 2 do SIWZ Część III sprzęt komputerowy i audiotelewizyjny - zał. Nr 3 do SIWZ Część IV sprzęt AGD - zał. Nr 4 do SIWZ Część V urządzenia sanitarne - zał. Nr 5 do SIWZ Część VI rolety - zał. Nr 6 do SIWZ Część VII obudowa grzejników - zał. Nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.40.00-7, 37.52.00.00-9, 30.19.76.00-2, 44.81.23.00-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.10.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.00.00-6, 48.52.00.00-9, 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9, 39.51.54.00-9, 39.53.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium: część I w kwocie 3.000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych), część II w kwocie 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych część III w kwocie 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) część IV w kwocie 700,00 zł (słownie : siedemset złotych) część V - nie wymaga się wniesienia wadium część VI - nie wymaga się wniesienia wadium część VII - nie wymaga się wniesienia wadium Szczegółowe informacje dot. wadium w pkt. 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 11 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie doposażenia lub wyposażenia na podstawie zawartych i zakończonych lub realizowanych umów o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych) każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wg zał. nr 10 do SIWZ - dotyczy: - części I wyposażenie i doposażenie pomieszczeń oraz edukacyjne programy multimedialne, - części II zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne, - części III sprzęt komputerowy i audiotelewizyjny oraz - części IV sprzęt AGD - dla części V, VI i VII w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedkłada oświadczenie - wg zał. nr 11 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 11 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 11 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - nie niższą niż 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) - dla części I-II zamówienia - nie niższą niż 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla części IV-VII zamówieni

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki, pok nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy Pionki (parter), ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie i doposażenie pomieszczeń oraz edukacyjne programy multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się doposażenie i wyposażenie pomieszczeń oraz zakup edukacyjnych programów multimedialnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, udzielenia gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 48.52.00.00-9, 39.53.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.40.00-7, 37.52.00.00-9, 30.19.76.00-0, 44.81.23.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy i audiotelewizyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa sprzętu komputerowego i audiotelewizyjnego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.10.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa sprzęt AGD do Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i montaż urządzeń sanitarnych do Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku i montaż przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 5 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rolety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i montaż rolet do Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku i montaż przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obudowa grzejników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i montaż zabezpieczeń na grzejniki do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Laskach i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku i montaż przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.