eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa bonów dla pracowników OReg WAM Kraków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Kraków: Dostawa bonów dla pracowników OReg WAM Kraków
Numer ogłoszenia: 84647 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61619 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów dla pracowników OReg WAM Kraków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bonów w formie elektronicznych kart płatniczych, o łącznej wartości 86 000,00 zł, dla pracowników Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddziału Regionalnego w Krakowie, w tym: Zamówienie podstawowe: Dostawa 84 szt. kart płatniczych, doładowanie każdej karty limitem o wartości 500,00 zł., łączna wartość doładowania - 42 000,00 zł. Opcja: Drugie doładowanie kart płatniczych o łącznej wartości limitu nie wyższego niż 44 000,00 zł oraz ewentualna dostawa dodatkowych kart płatniczych. O skorzystaniu z powyższego prawa opcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż do dnia 27.12.2014 r. oraz określi ilość i limity kart płatniczych. Jeżeli Zamawiający nie złoży pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, uważa się, iż przedmiotem umowy jest dostawa wyłącznie bonów o wartości 42 000,00 zł, a w związku z nieskorzystaniem z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli w grudniu 2014 r. w planie finansowym będzie posiadał środki na ten cel. Opcja planowana jest na grudzień 2014 r. Zamawiający zastrzega, że może wykorzystać opcję w całości lub w części, zależnie od ilości pracowników uprawnionych do otrzymania bonów w grudniu 2014 r. Bony muszą mieć termin ważności co najmniej do 31 marca 2015 r. Bony muszą mieć możliwość realizacji na terenie województwa małopolskiego. Transakcje dokonywane kartami płatniczymi, z zastrzeżeniem poniżej, nie mogą być obciążone żadnymi opłatami. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania opłat przez Wykonawcę za nw. czynności: wypłatę gotówki w bankomatach, sprawdzenie salda karty w sieci bankomatów, zmianę kodu PIN w bankomatach, zastrzeżenie karty oraz wydrukowanie i dostarczenie duplikatu karty, przeksięgowanie środków na nową kartę (np. w przypadku zagubienia karty po wydaniu duplikatu). Koszt produkcji kart płatniczych, ich dostawy do siedziby Zamawiającego i doładowania ponosi Wykonawca (zarówno w zamówieniu podstawowym jak i opcji). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia oferty na zakup bonów z innymi usługami finansowymi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat za ubezpieczenia kart płatniczych. Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia możliwości realizacji bonów tylko do jednej sieci handlowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na bony tylko w formie kart płatniczych. Dostarczone karty muszą mieć dostępną usługę wypłaty gotówki w bankomatach oraz zastrzeżenia karty. Dostarczone karty mogą mieć dostępne usługi sprawdzenia salda karty w sieci bankomatów lub zmiany kodu PIN w bankomatach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00 - Karty płatnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o. o., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.