To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Gliwice: Zagospodarowanie terenu na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - Etap I
Numer ogłoszenia: 84632 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40284 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót w ramach Kompleksowej modernizacji urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120. Zamówienie obejmuje min: I. Przygotowanie terenu pod budowę: 1. Rozebranie istniejących nawierzchni z mieszanek bitumicznych wraz z podbudową, obrzeżami i ławami z betonu. 2. Rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej i granitowej. 3. Demontaż ławek i koszy na śmieci. 4. Wywiezienie gruzu z rozbiórek wraz z utylizacją. II. Wykonanie drenażu: 1. Usunięcie ziemi urodzajnej i wykonanie wykopów liniowych wraz z umocnieniem. 2. Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych Dn113mm, z filtrem z włókna kokosowego wraz z obsypką żwirkiem drenarskim. 3. Montaż studzienek drenarskich karbowanych odwadniających O315 mm. 4. Wzmocnienie podłoża przy drzewach geowłokniną i podsypka filtracyjna z pospółki. 5. Regulacja pionowa studzienek, czyszczenie ręczne i mechaniczne wpustów kanalizacji oraz próby szczelności kanałów rurowych pełnych. III. Nawierzchnie z kostki betonowej i granitowej: 1. Ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe 30x8 cm 2. Podbudowy z kruszyw łamanych i warstwy gruntu stabilizowane cementem. 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym i grafitowym gr. 8 cm. 4. Nawierzchnie z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 90 x 90 x 8 cm oraz z kostki granitowej szarej i grafitowej. IV. Regeneracja trawników i montaż urządzeń: 1. Rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych siewem. 2. Roczna pielęgnacja mechaniczna trawników dywanowych. 3. Montaż ławek parkowych i koszy na śmieci. (ławki do odbioru u Zamawiającego) Załączniki: I. Dokumentacja projektowa: 1. Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - Etap I - projekt wykonawczy. 2. Specyfikacje szczegółowe i techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz drenarskich. 3. Przedmiar robót. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne pod warunkiem spełnienia tych samych parametrów technicznych oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego i projektanta prowadzącego, oraz posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wszystkie nazwy własne produktów i materiałów służą określeniu pożądanego standartu wykonania. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. 5. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. Uwaga: Nie należy prowadzić robót budowlanych w trakcie ceremonii pogrzebowych. 6. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALMIX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALFRED MILIAN
jakie przetargi wygrała firma
ALMIX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALFRED MILIAN
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALMIX, ul. Sikorskiego 109, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1088551,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 645485,54
Oferta z najniższą ceną: 645485,54 / Oferta z najwyższą ceną: 838880,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.