eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 845 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Jarocin: Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347228-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353049-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Jarocinie Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30141560400000, ul. ul. Szpitalna  1, 63200   Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 30 51, faks 62 747 03 59, e-mail logistyka@szpitaljarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaljarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

23/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest: 5.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologii i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa przy realizacji zamówienia musi bezwzględnie przestrzegać zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Szacunkowa ilość prania to 48 000 kg, z zastrzeżeniem że podana ilość może uledz zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.1.2. Asortyment będący przedmiotem usługi prania: 1)Bielizna pościelowa (biała i kolorowa): a) Poszwy, b) Poszewki na kocyki, c)Poszewki, d) Prześcieradła, e) Prześcieradełka, f) Podkłady, g) Poszewki na jaśki; 2)Bielizna operacyjna: a) Prześcieradła operacyjne, b) Fartuchy operacyjne, c) Bluzy operacyjne, d) Spodnie operacyjne, e) Sukienki operacyjne, f) Spódnice operacyjne, g) Serwety operacyjne; 3) Odzież ochronna lekarska i pielęgniarska: a) Fartuchy, b)Bluzy, c) Spodnie; 4) Odzież robocza: a) Odzież pracownicza bawełniana zielona(bluzy, spodnie, spódnice, sukienki), b) Odzież pracownicza bawełniana niebieska bluzy, spodnie, spódnice, sukienki), c) Odzież pracownicza bawełniana biała (bluzy, spodnie, spódnice), d) Odzież pracownicza z elanobawełny biała (bluzy, garsonki, fartuchy, e) Odzież pracowników SOR (komplety letnie, spodnie, kurtki ocieplane); 5) Pozostałe mienie szpitala: a) Poduszki, b) Koce, kocyki, c) Serwety, d) Obrusy, e) Piżamy (bluza i spodnie), f) Firany, g) Zasłony, h) Parawany, i) Pokrowce na materace i poduszki, j) Pieluchy, kaftaniki, śpiochy, k) Ręczniki, ścierki, mopy l)mankiety do aparatów do mierzenia ciśnienia, pasy do KTG oraz inny drobny asortyment. 5.1.3. Podstawowy zakres usługi obejmuje: 1) Pranie, 2) Maglowanie, 3)Prasowanie, 4) Dezynfekcję, 5) Suszenie. 5.1.4. Wymagania zamawiającego: 1) Odbiór i dostawa (brudnej i czystej bielizny i odzieży) od i do siedziby Zamawiającego - transport odbywać się będzie środkami Wykonawcy. 2) Dostawa bielizny czystej, do oddziałów oraz i odbiór bielizny brudnej z oddziałów (komórek organizacyjnych) szpitala wózkami dostarczonymi przez wykonawcę wg harmonogramu określonego w punkcie 5.1.6. 3) Kompleksowy serwis obejmować będzie: a) Pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie obejmować będzie pranie bielizny szpitalnej i operacyjnej, zgodnie z aktualnymi zaleceniami: Stowarzyszenia Higieny Lecznictwa, Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Epidemiologicznych, Polskiego Towarzystwo Zakażeń Szpitalnych. b) Maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba, że co innego wynika z zaleceń producenta. c) Sortowanie czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, opis pakietu uwzględnia: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz masę. d) Bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe i transport na wieszakach jezdnych, opis odzieży fasonowej zawiera: nazwę szpitala, oddział nazwisko użytkownika oraz masę. e) Naprawę, w tym: zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, guzików, uzupełnianie gumek. f) Czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do siedziby zamawiającego nie może przekroczyć 24 godzin od odbioru odzieży i brudnej bielizny. Czas wykonania w stosunku do odzieży i bielizny odebranej od zamawiającego w sobotę lub dni bezpośrednio poprzedzające dni ustawowo wolne od pracy wynosi 48 godzin. g)Jakość wypranej bielizny pod względem czystości mikrobiologicznej będzie poparta badaniami mikrobiologicznymi wykonanymi przez pracownię mikrobiologiczną raz na 6 miesięcy lub doraźnie w prowadzonym dochodzeniu epidemiologicznym na koszt wykonawcy z partii bielizny wskazanej przez zamawiającego. h) Znakowanie - Zamawiający będzie znakował bieliznę we własnym zakresie. 5.1.5. Wymagania dotyczące przywozu czystej bielizny - przewóz czystej bielizny w workach foliowych pakowanych asortymentowo z podaniem informacji o asortymencie, ilościach, komórce przeznaczenia oraz masie. 5.1.6. Harmonogram dostaw i odbioru: 1)Od poniedziałku do piątku: 7:00 odbiór brudnej bielizny z oddziałów /komórek organizacyjnych 8:30 przekazanie czystej bielizny na odziały/komórki organizacyjne ( asortyment odebrany o 20:00 dnia poprzedniego lub w sobotę w przypadku przekazywania w poniedziałek rano) 12:00 odbiór brudnej bielizny z oddziałów /komórek organizacyjnych 15:00 przekazanie czystej bielizny na odziały/komórki organizacyjne ( asortyment odebrany o 7:00 tego samego dnia) 20:00 odbiór brudnej bielizny z oddziałów /komórek organizacyjnych 2)W soboty 7:00 odbiór brudnej bielizny z oddziałów /komórek organizacyjnych 8:30 przekazanie czystej bielizny na odziały/komórki organizacyjne( asortyment odebrany o 20:00 w piątek o 20:00) 15:00 - odbiór brudnej bielizny z oddziałów /komórek organizacyjnych (przekazanie tego asortymentu wypranego nastąpi w poniedziałek rano 8:30) - przekazanie czystej bielizny na odziały/komórki organizacyjne ( asortyment odebrany o 7:00 tego samego dnia) 1) Odbiór bielizny brudnej z oddziałów (komórek organizacyjnych) 2 x dziennie z brudowników do magazynu brudnej bielizny w godzinach od 600 do 700 i od 1400 do 1500. 2) Dostarczenie czystej bielizny do magazynu bielizny 1 x dziennie w godzinach od 715 do 800. 3) Dostarczenie czystej bielizny do oddziałów (komórek organizacyjnych) 1 x dziennie w godz. od 830 do 1000. 4) Odbiór brudnej bielizny z magazynu brudnej bielizny 1 x dziennie. 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ustalonym harmonogramie w formie pisemnej. 5.1.7. Transport wewnętrzny brudnej i czystej bielizny: 1) Wykonawca zapewnia wózki zgodne z aktualnymi wymogami Ministerstwa Zdrowia, do bielizny (oddzielne do bielizny czystej i brudnej). 2) Wózki do przewozu bielizny muszą być szczelne (trwale zamknięte). 3) Środki transportu po każdorazowym rozładunku bielizny brudnej muszą być dezynfekowane. Wykonawca ma obowiązek prowadzić wykaz dezynfekcji środków transportu i przedstawienia go na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 4) Samochód do wywozu bielizny: - podzielony na komory, aby ułatwić segregację bielizny skażone, - wnętrze samochodu wykonane z materiału nadającego się do mycia i dezynfekcji, - dezynfekcja wnętrza samochodu - wymagane udokumentowanie, - ubiór ochronny odbiorcy ( rękawice, fartuch ochronny, środek do dezynfekcji rąk ) - aktualna książka kontroli sanitarnej pojazdu ( Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stanu sanitarnego pojazdu ) - aktualna książka dezynfekcji pojazdu 5.1.8. Pozostałe wymagania: 1) W procesie prania i dezynfekcji muszą być stosowane środki piorąco-dezynfekcyjne dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) W procesie dezynfekcji bielizny muszą być stosowane środki dezynfekcyjne i metody, które uwzględniają ochronę bielizny przed zniszczeniem. 3) Pakowanie bielizny Czysta bielizna powinna być pakowana w worki przezroczyste, podwójnie zgrzewane oznakowane nazwą komórki i posegregowane asortymentowo: a) bielizna pościelowa - 10 szt. b) bielizna noworodkowa: - pieluszki - 15 szt. - kaftaniki, czapeczki, śpioszki, kocyki - 5 szt. c) odzież operacyjna - rozmiarowo po 5 szt. d) indywidualna odzież robocza po 1 szt. Opakowania do transportu czystej i brudnej a także zakaźnej bielizny dostarcza Wykonawca na własny koszt. 5.1.9. Ilość pranej bielizny: 1) Przyjęto, że w okresie obowiązywania umowy (6 miesięcy) praniu będzie podlegać ok. 48 000 kg bielizny. 2) Powyższa liczba dotyczy masy bielizny wypranej, suchej. 3) W trakcie realizacji zamówienia ilość pranej odzieży i bielizny zależeć będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego. 5.1.10. Magazyn bielizny: 1) Zamawiający udostępni Wykonawcy magazyn brudnej i czystej bielizny o łącznej powierzchni 12m2. 2) Wykonawca odpowiada za stan sanitarno-epidemiologiczny ww. magazynów zgodnie z aktualnymi i wymaganymi i zaleceniami. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Główny przedmiot: 98.31.00.00-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho. 98.31.10.00-6 Usługi odbierania prania. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej "przedmiotem zamówienia". Wykonawca zwany jest dalej "Wykonawcą". Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej "SIWZ" lub "Specyfikacją". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 5.2. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do 20 % zamówienia podstawowego. 5.3. Zamawiający przy usłudze polegającej na praniu odzieży i bielizny szpitalnej określa wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane w pkt. 5.1. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w pracownicy będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w Tomie II SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.4. Wykonawca staje się z dniem obowiązywania umowy pracodawcą pracowników Zamawiającego związanych z wykonywaniem czynności prania odzieży i bielizny szpitalnej w rozumieniu art. 23 1 Kodeksu Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZGO - NOVA Sp. z o.o.,  biuro@zgo-nova.pl,  ul. T. Kościuszki 21A,  63-200,  Jarocin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159360.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462240.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa w zakresie faktycznego udziału w wykonywaniu usługi jako koordynator realizacji niniejszego zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.