Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Janów Lubelski: Przebudowa drogi leśnej Łążek - Kochany
Numer ogłoszenia: 84589 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720072, fax 015 8720185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov/janow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej Łążek - Kochany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej Łążek - Kochany od km 0+000 do km 3+000 szerokość drogi 3,5 m Droga położona jest na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w leśnictwie Łążek, powiat - janowski, województwo - lubelskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót oraz spesyfikacje techniczne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : 1.Nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art.24, ust. 1 iust. 2 prawa zamówień publiucznych. 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy pzp. 2.1 Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 2.2 Prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 2.3 Dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy i nadzoru robót legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. 2.4 Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na wykonaniu drogi lub robót o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż. 150 tys. zł., z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.5 Dysponują środkami własnymi lub posiadają zdolność kredytową o wysokości co najmniej 100 tys. zł. 2.6 Dysponują minimalnie potencjałem technicznym (jako posiadacz samoistny lub zależny) - koparką kołową o poj. łyżki 0,25 m, - samochdem ciężarowym o ładowności min. 10 ton, - walcem drogowym od 6 - 10 ton. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. 3.1 Warunek z pkt 1 i 2.1 niniejszego spisu musi spełniać każdy Wykonawca oddzielnie - wspólnie ubiegający się o zamówienie. 3.2 Pozostałe warunki będą oceniane wspólnie. 4. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazazanych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz na potwierdzenie, że oferowana robota budowlana spełnia wymagania określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 1.2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 1.3 Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4 Kopię uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami, o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.5 Wykaz wykonanych w wymaganym okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania 1.6 Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1.5 zrealizowane w wymaganym okresie - zostały wykonane należycie. 1.7 Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia 1.8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie . 1.9 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w ktorym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.10 Dokumenty wymienione w pkt 1.1, a dotyczące firm wymienionych w pkt 1.8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast pozostałe dokumenty nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/janow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 23 - 300 Janów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 23 - 300 Janów Lubelski Sekretariat - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





