eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i ich rodzin oraz osób towarzyszących w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Kielce: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i ich rodzin oraz osób towarzyszących w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 84572 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41840 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i ich rodzin oraz osób towarzyszących w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych dla pracowników i ich rodzin oraz osób towarzyszących w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach. 2. Użytkownikami usług nazywa się pracowników Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach i ich rodziny oraz osoby towarzyszące. 4. Usługi będące przedmiotem umowy polegają na umożliwieniu użytkownikom usług dostępu do wyznaczonych obiektów sportowych i rekreacyjnych przede wszystkim na terenie miasta Kielc, woj. świętokrzyskiego oraz w całej Polsce o zróżnicowanym charakterze, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, na minimum okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym w wyniku niniejszego postępowania. 5. Użytkownicy usług uprawnieni do korzystania z usług określonych w pakiecie będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej/karnetu imiennego, lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację użytkownika usług. 6. Liczba użytkowników usług ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 7. Zamawiający przewiduje świadczenie usług dla 100 użytkowników usług. Ze względu, iż korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych i uczestniczenie w zajęciach sportowo-rekreacyjnych oparte jest na zasadzie dobrowolności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania wszystkich kart imiennej/karnetu imiennego, lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację użytkownika usług. Imienna lista pracowników korzystających z kart imiennej/karnetu imiennego, lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację użytkownika usług będzie co miesiąc aktualizowana. 8. Zamawiający wymaga aby cena karty imiennej/karnetu imiennego, lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację użytkownika usług dla wszystkich użytkowników usług była jednakowa. 9. Aktualna lista świadczonych usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 10. Zakres usług, dostępnych w ramach umowy z Zamawiającym, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować, co najmniej: aerobic, aqua aerobic, basen, fitness, gimnastyka, grota solna, jacuzzi, joga, łaźnia, nauka sztuk walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkową, siłownia. 11. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług sportowo rekreacyjnych świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. 12. Zamawiający wymaga dostarczenia przed podpisaniem umowy Regulaminu świadczenia usług sportowych i rekreacyjnych, który będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 13. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości w kartach imiennych/karnetach lub innych identyfikatorów użytkownika usług będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 14. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy. 15. Po zawarciu umowy oferta wybranego Wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do umowy. 16. Płatności za wykonane usługi będą rozliczane w okresie comiesięcznym w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 17. Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych ma mieć charakter nielimitowany (tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia, tygodnia, miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji) oraz charakter nieograniczony czasowo (tj. dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego chyba, że takie są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne i taki limit czasowy nie jest krótszy niż 45 minut, a w przypadku korzystania z saun ze względów bezpieczeństwa limit czasowy nie może być krótszy niż 30 minut).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VanityStyle Sp. z o.o., ul. Jasna 24, 00-054 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.