Ogłoszenie z dnia 2007-01-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: remont pokoi i dachu w Domu Studenckim przy ulicy Nowy Świat 28/30 w Kaliszu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, do kontaktów: mgr Anna Silecka - starszy referent UAM tel. (061) 829 40 15, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8291232, fax 061 8291103. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amu.edu.pl asilecka@amu.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pokoi i dachu w Domu Studenckim przy ulicy Nowy Świat 28/30 w Kaliszu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Studencki ul. Nowy Świat 28/30 w Kaliszu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pokoi i dachu w Domu Studenckim przy ulicy Nowy Świat 28/30 w Kaliszu 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)przedmiary robót zał. nr 8 (od zał. nr 8/1 do zał. nr 8/9) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej, siwz\, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do siwz, c)rysunki techniczne zał. nr 10 (od zał. nr 10/1 do zał. nr 10/11 do siwz), d)opis techniczny wyposażenia (zał. nr 2/1 do swiz), e)zdjęcia wymaganych mebli (zał. nr 11 do siwz). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W zakresie robot budowlanych, wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, użyte w przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie materiały budowlane są równoważne bądź wyższej jakości, standardem i parametrami technicznymi od opisanych przez Zamawiającego. Ponadto, zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: a)winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, b)winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, c)nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne urządzenia spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe urządzeń. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie publiczne o wartosci powyżej 60.000 euro a poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 - Prawo zamówien publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: I. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 oraz ust. 2 pkt. 1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), II. spełniający wymagania określone w siwz. III.spełniający warunki na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: a)uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b)uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie, c)uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, d)uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, osoby te również są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców),w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy bądź kompleksowego remontu budynku o wartości ogólnej nie mniejszej niż 700.000,00 zł - każda z robót, przy czym w zakres każdej z w/w robót winny wchodzić, remont lub wykonanie 2 robót w zakresie instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł - każda z robót oraz remont lub wykonanie 2 robót w zakresie instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł - każda z robót. 4.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości brutto 500.000,00 zł 5.udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie, 6.złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 - Prawo zamówień publicznych, 7.złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 oraz ust. 2 pkt 1 - 2 - Prawo zamówień publicznych, 8.wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową, 9.na wykonane przez siebie roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz na zaproponowane przez siebie meble udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin oraz wymianę sprzętu (urządzenia) na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych. 10.zaakceptują termin wykonania zamówienia, 11.zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy, 12.zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego 13.Zaprezentują ofertę asortymentową Wykonawcy w zakresie wyposażania, tj. katalogi lub zdjęcia proponowanych mebli, 14.Przedłożą karty katalogowe urządzeń w przypadku złożenia oferty równoważnej (rozdział III pkt. 8 siwz) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie ww. w a r u n k ó w i w y m o g ó w oceniane będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę, a wyszczególnionych w rozdz. IX. pkt.10 niniejszej specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2. formularz ofertowy, w którym Wykonawca: podaje cenę, deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), potwierdza termin wykonania zamówienia, udziela gwarancji na wykonane roboty oraz dostawę wyposażenia, akceptuje warunki umowy, akceptuje termin związania ofertą, zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz podpisuje pełnomocnik. 3. formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 4. formularz cenowy - zestawienie wyposażenia Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 - Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik (lider). 6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-2 - Prawo zamówień publicznych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 7. wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 2 siwz Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz podpisuje pełnomocnik. 8. wykaz wykonanych robót, opisanych w rozdz. V ust. 2 pkt. 3 siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz podpisuje pełnomocnik 9. dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót (zał. nr 5) zostały wykonane należycie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz podpisuje pełnomocnik. 10. wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Załączony wykaz podwykonawców w przypadku wyboru Wykonawcy, będzie obowiązywał w trakcie realizacji robót, a ewentualna zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zgodnie z art. 647 Kodeksu cywilnego w umowie o roboty budowlane zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą strony ustalają zakres robót, który Wykonawca będzie wykonywał osobiście lub przy pomocy podwykonawców. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 11. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości brutto 500.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego lub kilku wykonawców, ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełnia warunek wymieniony w rozdz. V ust. 2 pkt 4 siwzJeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz podpisuje pełnomocnik. 12. kosztorysy ofertowe.Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - kosztorysy podpisuje pełnomocnik. 13. prezentacja oferty asortymentowej Wykonawcy w zakresie wyposażania, tj. katalogi lub zdjęcia proponowanych mebli. 14. Katalogi urządzeń, o których mowa w rozdziale III pkt 8
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogłoszenia.propublico.pl/uam. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór w siedzibie zamawiającego siwz płatane w kasie (parter) odbiór pocztą - koszt siwz plus koszt wysyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 12:00, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa świeżych owoców oraz warzyw i owoców sezonowych
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
- Dostawa mebli medycznych, wózków i sprzętu medycznego, akcesoriów medycznych i rehabilitacyjnych oraz narzędzi chirurgicznych
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania mieszkania w budynku oświaty na pomieszczenia biurowo-admiracyjne przy ul. Tczewskiej 11 w Poznaniu
- AD/ZP/66/25 Usługi elektryczne w zakresie badania i pomiarów okresowych instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej w obiektach Politechniki Poznańskiej.
- Modernizacja istniejących źródeł światła na energooszczędne wraz z osprzętem w ciągach komunikacyjnych Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu im. K. Jonschera Uniwersytetu ... (ZP 15/25).
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Wzmocnienie stropów budynku magazynowego Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Gorzołki 8
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.