eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Wrocław: Zaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 84518 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7359301, faks 71 7359300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż dodatkowych gniazd sieciowych i Punktów dostępowych, korekta dotychczasowej lokalizacji Punktów dostępowych sieci WLAN (jeśli zajdzie taka potrzeba) wraz z konfiguracją urządzeń bezprzewodowej sieci komputerowej w budynku głównym szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 w celu wyeliminowania problemów pokrycia sygnałem w zakresie telefonii VOIP w paśmie 5GHz oraz polepszenia korzystania z sieci WLAN w paśmie 2,4 GHz. 2. Na bazie wykonanych w lutym 2016 roku pomiarów pokrycia sieci WIFI stanu istniejącego oraz stworzonej dokumentacji pomiarowej, Wykonawca przedłoży koncepcję rozbudowy. Zamawiający w tym celu udostępni Wykonawcy, wyniki z pomiarów wraz z wytworzoną na ich podstawie dokumentacją pomiarową. Pomiary wykonywano na działającym obiekcie przy pomocy oprogramowania AirMagnetSurvey. 3. Do zadań w zakresie wykonawstwa należy: 1) Opracowanie koncepcji sieci bezprzewodowej, 2) Wykonanie ewentualnych korekt położenia obecnych punktów dostępowych, 3) Ułożenie okablowania oraz gniazd sieciowych pod nowe punkty dostępowe, 4) Dostawa i montaż dodatkowych punktów dostępowych, 5) Konfiguracja i uruchomienie nowych punktów, 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) Wykonanie pomiarów SiteSurvey. 4. Prace prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie. Z uwagi na powyższe Wykonawca musi uwzględnić wszelkie ograniczenia i komplikacje pojawiające się podczas wykonywanych prac, w szczególności dostosowanie terminu wykonania prac (wg. harmonogramu wykonywanych prac) oraz zasad wejścia do wrażliwych obszarów takich jak np. blok operacyjny. Celem rozbudowy sieci bezprzewodowej WLAN w szpitalu jest rozszerzenie i zapewnienie łączności VoIP pomiędzy mobilnymi aparatami telefonicznymi Innovaphone IP62 w paśmie 5GHz oraz zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu na terenie obiektu. Obiekt wyposażony jest w sieć bezprzewodową składającą się ze 118 punktów dostępowych HP 425 zarządzanych za pomocą dwóch kontrolerów HP870 (P/N JG723A). Kontrolery działają w konfiguracji active-active i każdy z nich obsługuje jednocześnie wszystkie 118 punktów dostępowych. Do bezprzewodowej komunikacji głosowej wykorzystuje telefony Innovaphone IP62. Całość systemu nadzorowana i monitorowana jest przez oprogramowanie HP IMC. Punkty dostępowe sieci bezprzewodowej przymocowane są do sufitów podwieszanych za pomocą dedykowanych uchwytów systemowych. Zasilanie punktów dostępowych realizowane jest poprzez PoE z przełączników dostępowych HP 5500 HI znajdujących się w lokalnych punktach dystrybucyjnych FD..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 (jednego) zamówienia odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie: budowy lub rozbudowy sieci bezprzewodowej składającej się z minimum 100 Punktów dostępowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania: a) Kierownik Projektu: jedna osoba, która w okresie 3 lat przed upływu terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika projektu polegającego na wdrożeniu systemów teleinformatycznych, b) Inżynier sieciowy: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie inżyniera sieciowego oraz certyfikat HP Master Accredited Systems Engineer - FlexNetwork Solutions lub równoważny (poprzez równoważność rozumie się certyfikat tego samego poziomu w ścieżce certyfikacyjnej innego producenta rozwiązań sieciowych), c) Kierownik robót w specjalności budowlanej: posiada zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub rozporządzenia w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Projektu i Inżyniera sieciowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów realizacji zamówienia może być dokonana: a) w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy w tym także wystąpienia podczas realizacji robót dodatkowych lub uzupełniających nieobjętych Umową, a w szczególności wystąpienia: - klęsk żywiołowych, które utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej minus 100C, wiatru uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych, gwałtownych opadów deszczu (oberwanie chmury), gradobicia, burz z wyładowaniami atmosferycznymi; - niewypałów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych, których nie przewidziano; - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności stwierdzenia istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.). b) w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiającego; - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczność wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej; c) w następstwie działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji i/lub Sanepid wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w Dokumentacji Projektowej, - przedłużającej się procedurze wydania opinii przez Sanepid, warunkującej dopuszczenie Obiektu do użytkowania. d) w następstwie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a które skutkować mogą niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: - zmiany uzgodnionych z Użytkownikiem terminów wykonywania robót, wprowadzonych przez Użytkownika lub Zamawiającego, - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych poza terenem budowy, - protesty mieszkańców, - przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT. Jeśli w trakcie realizacji Umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmian wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. 3) Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem potencjałem technicznym i osobowym; 4) Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 5) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy; b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotem Umowy, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; d) odmienne od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; e) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. a nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w lit. a, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu Umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą kwotę tej podwyżki. Wynagrodzenie w tej części (podwyżka) będzie wypłacone dopiero po okresie gwarancji. Zmiany, o których mowa w lit. c - lit. d mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Zmiany wskazywane w lit. b i lit. e będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu Kontraktu do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a - lit. e zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. 6) Zmiana osób kluczowego personelu Wykonawcy wymienionych w § 12 ust. 2 Umowy oraz Przedstawiciela Wykonawcy, która może być dokonana jedynie w okolicznościach i na zasadach opisanych w § 12 Umowy. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 niniejszego paragrafu zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być również dokonywane w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nszw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o. o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o. o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.