Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Bydgoszcz: DOSTAWA WODY MINERALNEJ I WODY ŹRÓDLANEJ DLA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 12 MIESIĘCY
Numer ogłoszenia: 8449 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WODY MINERALNEJ I WODY ŹRÓDLANEJ DLA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 12 MIESIĘCY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WODY MINERALNEJ I WODY ŹRÓDLANEJ DLA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 12 MIESIĘCY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.98.14.00-2, 41.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, Zamawiający dopuszcza przesunięcie końcowego terminu wykonania zamówienia (pkt 4 siwz, tj. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 24 lutego 2012r. do 23 lutego 2013r. z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej zmianie ulec może pczątkowy termin realizacji zamówienia), 4) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek. 5) przedłużającej się procedury przetargowej, zmianie ulec może początkowy termin realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10,00 zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody mineralnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.98.14.00-2, 41.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody źródlanej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.98.14.00-2, 41.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2026 roku
- Szkolenia z zakresu Problem Based Learning z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- Usługa przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenie i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach w latach 2026- 2027
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do grudnia 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2026 roku
- Dostawa wody w butelkach i baniakach
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w I i II kwartale2026 r.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





