To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84469 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Wolbórz: Realizacja kompleksu sportowo- rekreacyjnego przy ul. Sportowej w Wolborzu- etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61699-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz, krajowy numer identyfikacyjny
59064785900000, ul.
Pl. Jagiełły
28,
97320
Wolbórz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
446 164 251, faks
446 164 241, e-mail
poczta@wolborz.ugm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wolborz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kompleksu sportowo- rekreacyjnego przy ul. Sportowej w Wolborzu- etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Realizacja kompleksu sportowo- rekreacyjnego przy ul. Sportowej w Wolborzu- Etap II". Na zamówienie składają się następujące części: I. Wykonanie przyłącza wody do podlewania boiska długości 180 mb wraz z włączeniem w istniejącą studnię i automatykę; II. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej złożonej z 8 urządzeń zamontowanych na 4 słupach; III. Dostawa obrzeży betonowych 8 x 30x 100 w ilości 384 szt. IV. Dostawa samojezdnego wózka zraszającego wraz z weżem 1 cal i wózkiem; V. Dostawa płytek 500 x 500 x 45 z granulatu gumowego SBR związanych klejem poliuretanowym w ilości 240 szt. Część I- Wykonanie przyłącza wody do podlewania boiska: W zakres zadania wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego dla zabezpieczenia potrzeb podlewania boiska (dz. nr 1093/1) z rur O 50x4,6 mm PE z włączeniem w istniejący wodociąg w 63 PE dla potrzeb zraszania boiska zasilany z istniejącego zbiornika na wodę zlokalizowanego na działce nr ewid. 1090. Włączenia należy dokonać w istniejącą studnię betonową. Na obu wodociągach należy dodatkowo zamontować zawory kulowe. Do budowy stosować rury posiadające aprobatę techniczną IBDiM o/W-wa i odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania na terenie kraju. Przyłącze wody należy ułożyć na podsypce piaskowej min. 0,20 m. Zasypka przewodu powinna być wykonana piaskiem min. 0,2m nad rurą bez kamieni i gruzu. Na wysokości 0,5 m od wierzchu rury ułożyć taśmę znacznikową w kolorze niebieskim z wkładką metalową. Przy zasypywaniu grunt starannie zagęścić, a po wykonaniu robót teren doprowadzić do stanu pierwotnego. W miejscu kolizji z istniejącym gazociągiem projektowane przyłącze wody należy zabezpieczyć rurą ochronną O 125 mm PE długości 13 m. Okres gwarancji min. 2 lata. Termin realizacji do 12.05.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony został w projekcie technicznym kompleksu sportowo-rekreacyjnego, przedmiarów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. Część II- Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej: Zakresem zadania jest dostawa i montaż urządzeń do wykonania siłowni zewnętrznej. Urządzenia siłowni montowane mają być do pojedynczego słupa nośnego w następujący sposób: ? wypychacz + słup nośny + drabinka z podciąganiem ? narciarz + słup nośny + wioślarz ? twister + słup nośny + biegacz ? stepper + słup nośny + wahadło Wymagania dotyczące elementów siłowni: ? konstrukcję nośną (podpierającą) urządzeń powinien stanowić słup okrągły wykonany w całości ze stali konstrukcyjnej o wzmocnionej wytrzymałości S355J2G3 o przekroju o minimum 193,7 mm, grubość 4,0 mm. Zamawiający nie dopuszcza pylonów (składających się m. in. ze stelaża z rur i z tablicy), aby nie zabierały przestrzeni, w której zostaną zamontowane ? siedziska i oparcia muszą być wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, z otworami pozwalającymi na ewentualny odpływ wody deszczowej ? Stopnice wykonane ze stali perforowanej ocynkowanej ? dopuszczalne obciążenie urządzeń nie mniejsze niż 155kg ? sprzęt musi być pomalowany proszkowo farbami podkładowymi, a właściwa powłoka farbami poliestrowymi, ? zabezpieczenie przed korozją (także spawy) - proces kataforezy, malowanie elektroforetyczne, ? marki do zatopienia w wylewanych fundamentach zapewniające poprawny montaż poszczególnych elementów ? czytelna instrukcja obsługi dla urządzeń umieszczona po obu stronach słupa ? muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, ? wszystkie urządzenia siłowni przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi Polskich Norm i UE. ? urządzenia muszą posiadać karty techniczne, ? Okres gwarancji min. 2 lata, ? termin realizacji: 26.05.2017 r. Część III- Dostawa obrzeży betonowych: Zakresem zadania jest dostawa obrzeży chodnikowych 8x30x100 koloru szarego. Wymagania: ? gatunek I, ? oznakowane znakiem budowlanym bądź znakiem CE, ? powierzchnie obrzeży powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, ? krawędzie elementów powinny być równe i proste. ? Ilość: 380 sztuk, ? Okres gwarancji min. 2 lata, ? Termin realizacji: 12.05.2017 r. Część IV- Dostawa samojezdnego wózka zraszającego Zakresem zadania jest dostawa samojezdnego wózka zraszającego do nawadniania boiska piłkarskiego. Wózek po otwarciu dopływu wody ma poruszać się pod wpływem przepływającego strumienia oraz uprzednio rozwiniętej liny. Wymagania: ? tempo jazdy (regulowane): 10 do 20 m/godz. ? ciśnienie: 3,5 bar na zraszaczu ? wydatek wody: około 3,0 m^3/godz. ? szerokość nawadniania: 28 - 36 m ? długość nawadnianego pasa: 120 m ? materiał: aluminium, mosiądz, tworzywo sztuczne ? wąż średnica 1", długość 80 m, odporny na promienie UV, wózek na wąż ? Okres gwarancji min. 2 lata ? Termin realizacji: 12.05.2017 r. Część V: Dostawa płytek 500 x 500 x 45 z granulatu gumowego SBR związanych klejem poliuretanowym w ilości 240 szt. Płytki 500x500x45 z granulatu gumowego SBR związane klejem poliuretanowym. Zakresem zadania jest dostawa płytek 500x500x45 z granulatu gumowego SBR związane klejem poliuretanowym w ilości 240 szt. Wymagania: ? Materiał: Granulat gumowy związany klejem poliuretanowym 500 x 500 x 45 mm ? Powierzchnia: 0,25 m2 ? Ilość: 4 sztuki/m2 ? Krytyczna wysokość upadku 1,5m ? Kolor: czerwony ? Okres gwarancji min. 2 lata. ? Termin realizacji do 26.05.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
44511200-7,
45231300-8,
44113100-6,
44113810-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie przyłącza wody do podlewania boiska długości 180 mb wraz z łączeniem w istniejącą studnię i automatykę. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13728.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30510.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36617.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa obrzeży betonowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3840.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4797.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa samojezdnej wózka zraszającego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10701.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa płytek 500x500 x45 z granulatu gumowego SBR związanych klejem poliuretanowym w ilości 240 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10701.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOLBÓRZ
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110518E w Żywocinie w zakresie poboczy
więcej: przetargi WOLBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.