Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Bysław: Remont leśniczówki Sarnówek
Numer ogłoszenia: 84447 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Zamrzenica, Zamrzenica, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3341175, 0-606649838, fax 0-52 3341173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśniczówki Sarnówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu leśniczówki Sarnówek w zakresie robót remontowych ogólnobudowlanych i instalacyjnych obejmujących m.in.: - w budynku mieszkalnym a) wymianę pokrycia dachowego wraz z wydłużeniem okapów, b) naprawę kominów ponad dachem i montaż wkładu kominowego, c) naprawę schodów wejściowych i zsypów do piwnic, d) naprawę daszków nad drzwiami wejściowymi, e) naprawę i odnowienie elewacji, f) roboty remontowe murarskie, g) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej, h) naprawę schodów wewnętrznych drewnianych, i) ocieplenie poddasza, j) naprawę tynków wewnętrznych i okładzin, k) naprawę podług i posadzek, l) roboty malarskie, m) wymianę instalacji CO, wod.-kan., n) montaż przydomowej oczyszczalni ścieków, o) naprawę instalacji elektrycznej, p) montaż instalacji odgromowej, q) demontaż, transport i utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych. - w budynku gospodarczym a) wymianę pokrycia dachowego wraz z wydłużeniem okapów, b) naprawę i odnowienie elewacji, c) montaż instalacji odgromowej, d) demontaż, transport i utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych. - w drewutni a) demontaż, transport i utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust. 4) o wartości: · dla części zamówienia nr 1- 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), · dla części zamówienia nr 2 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 19.05.2008 r. do godz. 08:30..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych. B. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 Prawa zamówień publicznych, b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: a) ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe jedynie w przypadkach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 i 24 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez wykonawcę zrealizowania w charakterze wykonawcy: - dla części zamówienia nr 1 - co najmniej trzech robót budowlanych związanych z modernizacją, remontem lub budową budynku wolnostojącego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, - dla części zamówienia nr 2 - co najmniej pięciu robót polegających na demontażu i utylizacji płyt azbestowo-cementowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto, oraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - wg załącznika nr 10 do SIWZ. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje (posiada) wykonawca w tym co najmniej: - dla części zamówienia nr 1 a) 1 samochód ciężarowy, b) 2 betoniarki, c) rusztowanie ramowe (min. 100 m2). - dla części zamówienia nr 2 a) 10 kontenerów do przewozu odpadów - kubatury min. 15 m3, b) 1 samochód ciężarowy - transporter kontenerowy, c) 1 drabina dekarska lub wyciąg dekarski. wg załącznika nr 9 do SIWZ. Uwaga: w przypadku umieszczenia w wykazie narzędzi i urządzeń równoważnych lecz o innych nazwach należy wskazać, którym ww. funkcjonalnie odpowiadają. B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek uznaje się za spełniony po wykazaniu co najmniej: - dla części zamówienia nr 1 a) 1. osoby z uprawnieniami budownictwa ogólnego (sprawująca funkcję kierownika robót), b) 1. osoby z uprawnieniami branży wodno-kanalizacyjnej, c) 1. osoby z uprawnieniami branży elektrycznej, d) 1. osoby z uprawnieniami branży centralnego ogrzewania, - dla części zamówienia nr 2 a) 2. osób z uprawnieniami do usuwania odpadów niebezpiecznych (płyt azbestowo-cementowych) wg załącznika nr 8 do SIWZ. Uwaga: dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby). B.4) Stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym co najmniej: - dla części zamówienia nr 1 a) uprawnienia budownictwa ogólnego i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt IX B.3) a SIWZ, b) uprawnienia branży wodno-kanalizacyjnej i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt IX B.3).b SIWZ, c) uprawnienia branży elektrycznej i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt IX B.3).c. SIWZ, d) uprawnienia branży centralnego ogrzewania i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg IX B.3).d. SIWZ, - dla części zamówienia nr 2 a) uprawnienia do usuwania odpadów niebezpiecznych (płyt azbestowo-cementowych) - osoby wymienione w wykazie wg IX B.3).a. SIWZ Uwaga: dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie oferenta potwierdzające, że posiada środki finansowe, które zapewnią wykonanie przedmiotu zamówienia (na formularzu ofertowym pkt 6). D. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: D.1) W pkt A.1) i A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). D.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Zamrzenica Zamrzenica 1A 89-510 Bysław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynku mieszkalnym i gospodarczym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Demontaż, transport i utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na budynku mieszkalnym, gospodarczym i drewutni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż, transport i utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na budynku mieszkalnym, gospodarczym i drewutni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo
- Budowa Domu Kultury w Chojniczkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.