eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiechówBudowa szybu dźwigowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach , noszach i łóżkach w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sulechowskiej 1 w Trzebiechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Trzebiechów: Budowa szybu dźwigowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach , noszach i łóżkach w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sulechowskiej 1 w Trzebiechowie
Numer ogłoszenia: 84434 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514126, fax 068 3514126, 3514136, 3514111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dźwigowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach , noszach i łóżkach w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sulechowskiej 1 w Trzebiechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa szybu dźwigowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach, noszach i łóżkach. Ogólny zakres prac: Demontaż i rozbiórka istniejącego szybu i dźwigu. Prace budowlane - zbrojeniowe betoniarskie i izolacyjne, wykonanie skrzyni żelbetonowej. Prace związane z wykonaniem konstrukcji stalowej szybu dźwigowego, ze szkleniem, ozdoby zgodnie z zaleceniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Dostawa i montaż dźwigu. Kabina dostosowana do potrzeb osób przewożonych na wózkach , noszach i łóżkach. Szczegółowe warunki budowy szybu oraz dźwigu określają: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2) Dokumentacja projektowa 3) Przedmiar robót 4) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust 1 pkt 1-4 w/w ustawy 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, - co oznacza że prowadzą działalność w branży budowlanej od co najmniej dwóch lat, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: - w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej 1 zadanie o porównywalnym charakterze i zakresie zadania będącego przedmiotem zamówienia. Za porównywalne prace zamawiający uważał będzie roboty budowlane dotyczące budowy szybu wraz z montażem i instalacją dźwigu. Minimalna wartość porównywalnych prac 400.000 zł. - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - kierownik budowy z uprawnieniami do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie, kierowania budowy i robót, i osoba z uprawnieniami do wykonywania instalacji elektrycznej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych ), przedstawią polisy: od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100 000 zł 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedstawią ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami siwz oraz ustawy pzp. 3.Wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz 4.Przedłożą kosztorys ofertowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownicy budowy z uprawnieniami do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie kierowania budowy i robót, oraz co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania instalacji elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych 5) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci Wykonawcy, którzy zatrudnią podwykonawców. 6) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót z uwzględnieniem nr poz. podstawy wyceny, opisu robót, cen jednostkowych materiałów, robocizny i pracy sprzętu, i inne które będą się składać na wartość oferty. W kosztorysie ofertowym należy wskazać typ nazwę i producenta urządzeń dźwigowych, które wykonawca będzie stosował w zamówieniu - Załącznik nr 8 do SIWZ 8) Podpisany wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt 6 ppkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców oddzielnie pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z wykonawców. Ponadto od wykonawców występujących wspólnie zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcą będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, jego oferta zostanie odrzucona. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1 , 66-132 Trzebiechów Cena 50 zł. w formie papierowej..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1 , 66-132 Trzebiechów Biuro KADR.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.