Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Białystok: Ochronę mienia i osób w obiektach
Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku
przy ul. Broniewskiego 14
Numer ogłoszenia: 8432 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych, ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, fax 085 6512167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronę mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku przy ul. Broniewskiego 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólne wymagania dotyczące zakresu ochrony: 1) Ochrona obiektów i terenu Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 zlokalizowanych w Białymstoku ul. Broniewskiego 14 usytuowane w obrębie ulic: Tuwima - Wierzbowa - Ordonówny - Broniewskiego składające się z: - budynek główny A, - budynek szkolny B, - internat, - warsztaty mechaniczne, - warsztaty samochodowe, - po wybudowaniu nowy kompleks warsztatów szkolnych, oraz obiekt boiska do piłki nożnej ze sztuczna nawierzchnią. 2) Ochrona mienia znajdującego się na terenie i w pomieszczeniach przed kradzieżą, zniszczeniem lub przypadkami losowymi; okazjonalne wzmocnienie ochrony w razie konieczności zgłoszonej przez Zamawiającego; 3) W zależności od potrzeb Zamawiającego świadczenia usług w zakresie ochrony imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku; w sporadycznych przypadkach będą również świadczone usługi przewozów, transportu walorów pieniężnych. 4) Zapobieganie oraz interwencja w przypadkach powstania zakłócenia porządku na terenie Zamawiającego: -czas reakcji zespołu interwencyjnego w dzień (w godz. 600 - 2200) do 10 minut; -czas reakcji zespołu interwencyjnego w nocy (w godz. 2200 - 600) do 5 minut; 6) Obserwacja terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.) 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Ochrona powinna pracować w systemie: a) W dni pracujące (poniedziałek - piątek): - Jeden pracownik ochrony od godz. 21 do godz. 6 dnia następnego, plus drugi pracownik ochrony od godz. 22 do godz. 6 dnia następnego; - Dwa posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, jednozmianowe; jednoosobowe; b) W soboty, niedziele i święta: - Posterunek obchodowy, patrolowo-ochronny, całodobowy, dwuzmianowy, jednoosobowy, od godziny 6 (sobota, dzień wolny od nauki/pracy) do godz. 18 jeden pracownik ochrony. Od godz. 18 do godz. 6 dnia następnego jeden pracowników ochrony wzmocniony drugim. W przypadku, gdy dniem następnym jest niedziela (lub kolejny dzień wolny od nauki/pracy) jeden pracownik od godz. 6 do godz. 18. Natomiast od godz. 18 do godz. 6 dnia następnego jeden pracownik ochrony wzmocniony drugim. c) Dodatkowo w Internacie wg potrzeb szkoły od niedzieli do piątku: - Posterunek obchodowy, patrolowo-ochronny, jednoosobowy od godziny 15 w niedziele, bądź w dzień wolny od zajęć lekcyjnych poprzedzający dzień nauki dla uczniów do godz. 6 dnia następnego. W kolejne dni od godziny 22 do godz. 6 dnia następnego. Zamawiający w każdym czasie trwania zamówienia, rezerwuje sobie prawo dokonania zmian zapotrzebowania ilościowego i godzinowego niniejszego zamówienia. 4. Prace związane z utrzymaniem porządku i odśnieżaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dn.09.02.2004r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają zezwolenie, koncesję lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; 3) należycie wykonują lub wykonali w ostatnich trzech latach minimum 5 zamówień na usługi o charakterze i wartości podobnej jak niniejsze zamówienie, potwierdzone opiniami lub referencjami; 4) dysponują pracownikami i sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia tj.: - grupa ochronna wyposażona w radiowe środki łączności, - w czasie pełnienia dyżuru przynajmniej jeden pracownik ochrony będzie posiadał licencję ochroniarską, - zapewniona pomoc grupy interwencyjnej na każdorazowe powiadomienie drogą telefoniczną lub radiową, całodobowo i dojazd w ciągu 5 minut w nocy i 10 minut w dzień, - kompletne umundurowanie z wyposażeniem w środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, gaz, pałki, itp.) 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. spełnienie powyzszych warunków będzie potwierdzone złozeniem dokumentów lub załączników SIWZ: 1. załącznik nr 3 do SIWZ 2. potwierdzenie posiadania licencji, zezwolenia, koncesji 3. załącznik nr 4 do SIWZ 4. załacznik nr 5 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; - oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na załączniku nr 3; - wykaz usług o podobnym zakresie zrealizowanych lub realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzonych opiniami lub referencjami, że usługa jest wykonywana lub została wykonana należycie, na załączniku nr 4. - Wykaz pracowników ochrony na załączniku nr 5, z czego min. 5 będzie posiadało licencję ochroniarską. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Broniewskiego 14, Białystok, pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 09:00, miejsce: ul. Broniewskiego 14, Białystok, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BZP.272.39.2025.AR Zakup trzech nowych samochodów hybrydowych
- Budowa ulicy Strusiej w Białymstoku
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała
- Dostawa sprzętu szkoleniowego SERE
- Naprawa żaluzji zewnętrznych przesuwnych na budynkach BPN-T - budynek Centrum Technologiczne elewacja południowa, wschodnia i zachodnia
- Remont dachu budynku administracyjnego Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białystoku przy ul. Warszawskiej 3 w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku ul. Józefa Piłsudskiego 33
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w bud. Urzędu Mst. Warszawy Dzielnica Praga-Północ ul. Kłopotowskiego 15 oraz monitoringu systemu alarmowego lok nr 90 ul. Jagiellońska 60 w Warszawie
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, dozoru i ochrony mienia Izby Przyjęć Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
- Usługa ochrony fizycznej kompleksu budynków Fabryki Sztuki w Łodzi (FS) przy ulicy Tymienieckiego 3 oraz usługa zabezpieczenia imprez organizowanych przez Fabrykę Sztuki w Łodzi
- Usługa świadczenia stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Ochrona osobowa, podjazdy grup interwencyjnych i monitorowanie systemów ochrony elektronicznej obiektów Wrocławskiego Centrum Treningowego SPARTAN Spółka z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.