Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW przy ul. Banacha 2 (pięć części) - zamówienie nr WMIM-371-3/08
Numer ogłoszenia: 84278 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5544214, fax 022 5544200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mimuw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW przy ul. Banacha 2 (pięć części) - zamówienie nr WMIM-371-3/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW w Warszawie przy ul. Banacha 2 - część I - dostawa notebooków - część II - dostawa drukarek i skanera - część III - dostawa stacji roboczych i monitorów - część IV - dostawa serwerów - część V - dostawa urządzeń sieciowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 3 niniejszego artykułu. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty - opracowanym przez Zamawiającego - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Wykonawca wypełnia i składa część A formularza oferty (ogólną), w której deklaruje zakres swojego udziału w przetargu (części zamówienia, które chciałby realizować) oraz, dla każdej części zamówienia objętej deklarowanym zakresem, część B formularza oferty (szczegółową) dla tej części zamówienia. 2) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeden formularz również w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. 3) Formularz Nr 2 - informacje ogólne. Jeden formularz z załącznikami również w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii. 4) Formularze Nr 3 - formularze cenowe dla części I, II, III, IV i V zamówienia. Wykonawca wypełnia i składa odrębny formularz cenowy dla każdej części zamówienia objętej zadeklarowanym przez niego zakresem jego udziału w przetargu. 5) Dodatkowe dokumenty stanowiące ofertę. 6) Zaakceptowane wstępnie (podpisane) przez wykonawcę wzory umów dla części I, II, III, IV i V zamówienia. Wykonawca akceptuje wzory umowy odpowiednie dla części zamówienia objętych zadeklarowanym przez niego zakresem jego udziału w przetargu. 7) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 4. Jeden formularz również w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. 3. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. Brak jednego z ww. dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty, jako nieodpowiadającej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Certyfikaty wystawione w języku angielskim nie muszą być tłumaczone na język polski. Zamawiający dopuszcza także dołączanie dokumentów zawierających informacje techniczne nieprzetłumaczonych z języka angielskiego, jeżeli informacje te stanowią jedynie informacje dodatkowe, a informacje zawarte w formularzu oferty całkowicie wyczerpują zakres określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Matematyki Informatyki i Mechaniki ul. Banacha 2 02-097 Warszawa pok. 2110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Wydział Matematyki Informatyki i Mechaniki ul. Banacha 2 02-097 Warszawa pok. 2110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooków dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek i skanera dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek i skanera dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stacji roboczych i monitorów dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji roboczych i monitorów dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa serwerów za akcesoriami dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów za akcesoriami dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieciowych dla Wydziału Matematyki Informatyki i Mechaniki UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.