Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Gniezno: Przetarg nieograniczony na bieżącą konserwację nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 260, na odcinku od km 0+550 do km 0+800
w m. Gniezno, ul. Sobieskiego oraz ul. Lecha
Numer ogłoszenia: 84248 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Gbiezno, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4265623, fax 061 4265894.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na bieżącą konserwację nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 260, na odcinku od km 0+550 do km 0+800 w m. Gniezno, ul. Sobieskiego oraz ul. Lecha.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na bieżącą konserwację nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 260, na odcinku od km 0+550 do km 0+800 w m. Gniezno, ul. Sobieskiego oraz ul. Lecha
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. 1,2 Ustawy Pzp. 2. Wymagania określone w pkt 1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i należącego do Izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty drogowe o wartości minimum 200.000,00 PLN netto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. Wykonawca musi wykonać prace w 100% siłami własnymi. 4. Ocena spełnienia warunków zamówienia w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22.1. oraz art. 44 Ustawy Pzp (formularz w załączeniu). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja o osobie, która będzie kierować wykonaniem zamówienia (formularz - Potencjał kadrowy w załączeniu). Do informacji winny być dołączone kopie: uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (formularz - Doświadczenie zawodowe w załączeniu). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32, 62- 200 Gniezno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32, 62- 200 Gniezno Pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Sporządzenie zmian i opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gniezno.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Gniezno.
- Wykonanie oświetlenia placu rekreacyjnego wraz z skrzynią rozdzielczą w m. Strzyżewo Smykowe dz. nr 38 ark. 1
- Dostawy odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do serologii transfuzjologicznej z dzierżawą aparatury
- "ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH MEDYCZNYCH I ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Gniezno na rok 2025
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wielka Wieś, Lipno, Łebień, Stara Dąbrowa, Karżniczka - pierwsze postępowanie w 2025 r.
- Konser. nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1 OD Kłodawa; ZAD 2 OD Drezdenko; ZAD 3 OD Sulęcin; ZAD 4 OD Ośno Lubuskie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Tarnówka
- Mechaniczne profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie gminy Mosina, jesień 2025 r."
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Remont cząstkowy i wielkopowierzchniowy dróg wojewódzkich nr DW382 i DW297
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.