Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Grudziądz: Dostawy produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 84219 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64 40 400, faks 56 64 40 499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.Nazwa artykułu CPV Norma Ilość ZK Nr 1 ZK Nr 2 AŚ RAZEM 1.Ser topiony kostka 100 g: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni 15540000-5 PN-66/A-86233 3 000 kg 900 kg 20 kg 3920 kg 2.Krążki serowe (ser w trójkątach): - opakowanie 140g - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni 15540000-5 PN-66/A-86233 450 kg___ ____ 450 kg 3.Jogurt owocowy: - kubek 120g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15551320-4 PN-A-86061 300 kg ___ 20 kg 320 kg 4.Jogurt naturalny: - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15551310-1 PN-A-86061 250 kg 800 kg ____ 1050 kg 5.Mleko w proszku pełne: - opakowanie - max. 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni 15511500-8 PN-A-86024 300 kg ____ 75 kg 375 kg 6.Mleko w proszku odtłuszczone: - opakowanie - max. 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni 15511300-6 PN-A-86024 2 600 kg 40 kg _____2640 kg 7.Produkt mleczny dla dzieci do 1-go roku życia (np.petit-danon lub podobny): - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15551000-5 PN-A-86041 30 kg ____ ____ 30 kg 8.Ser żółty: - baton prostokątny, - w konsystencji twardy, nie kruszący się, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 30 dni 15544000-3 PN-68/A-86230 1 600 kg 7 kg 15 kg 1622 kg 9.Serek homogenizowany: - smak - owocowy, śmietankowy lub waniliowy, - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15540000-5 PN-91/A-86300 4 000 kg 415 kg 155 kg 4570 kg 10.Twarogowy serek kanapkowy: - kubek max.125 g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15542100-0 PN-91/A-86300 2 500 kg 9 kg 20 kg 2529 kg 11.Śmietana 18%: - opakowanie - max. 1 l, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 10 dni 15512000-0 PN-A-86050 600 l 1340 l _____ 1940 l 12.Twaróg półtłusty: - kostka 100 g lub 200 g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15542100-0 PN-91/A-86300 5 500 kg 1800 kg 180 kg 7480 kg 13.Serek homogenizowany naturalny - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni 15540000-5 PN-91/A-86300 ______ 93 kg _____ 93 kg 14.Produkt seropodobny - baton prostokątny, - w konsystencji twardy, nie kruszący się, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 30 dni 15540000-5 _______ ______ 75 kg ______ 75 kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.51.15.00 - Mleko pełnotłuste 15.51.13.00 - Mleko odtłuszczone 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.12.00 - Mleko sterylizowane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl-link zamówienia publiczne, OISW w Bydgoszczy, Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1 ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz - sekretariat budynku w administracji- I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku" - z podziałem na 6 części.
więcej: Mleko sterylizowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.