Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
OL-1/251-3/PN-3/13
Numer ogłoszenia: 84126 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 3 części. Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX Pit-37*: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie -0,70 zł.Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -3000sztuk.Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę-20 sztuk * integralną częścią deklaracji PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji obejmuje również wprowadzenie załączników. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych, -wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-23 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, - wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek - obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25 marca 2013r. do 17 maja 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania Zadanie nr 2 obejmuje 3 części: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2012 rok, realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie. Minimalna ilość zaksięgowanej i dokonanej nadpłaty w ciągu 1 godziny wynosi 35 szt. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 5.000 sztuk dla 1 osoby. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25.03.2013r. do 31.07.2013 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości programu komputerowego- Załącznik nr 6 do SIWZ - Zadanie nr 1 -minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi programu POLTAX Zadanie nr 2 -minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi programu POLTAX2B
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pokój 510..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pokój 510.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX Pit-37*: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie-0,70 zł.Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -3000sztuk.Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę-20 sztuk PIT-37* integralną częścią deklaracji PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji obejmuje również wprowadzenie załączników. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych, -wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-23 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, - wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek - obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25 marca 2013r. do 17 maja 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX Pit-37*: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie-0,70 zł.Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -3000sztuk.Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę-20 sztuk PIT-37* integralną częścią deklaracji PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji obejmuje również wprowadzenie załączników. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych, -wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-23 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, - wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek - obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25 marca 2013r. do 17 maja 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX Pit-37*: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie-0,70 zł.Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -3000sztuk.Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę-20 sztuk PIT-37* integralną częścią deklaracji PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji obejmuje również wprowadzenie załączników. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych, -wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-23 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, - wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek - obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 28 marca 2013r. do 17 maja 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2012 rok, realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie. Minimalna ilość zaksięgowanej i dokonanej nadpłaty w ciągu 1 godziny wynosi 35 szt. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 5.000 sztuk dla 1 osoby. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25.03.2013r. do 31.07.2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2012 rok, realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie. Minimalna ilość zaksięgowanej i dokonanej nadpłaty w ciągu 1 godziny wynosi 35 szt. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 5.000 sztuk dla 1 osoby. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25.03.2013r. do 31.07.2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2012 rok, realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie. Minimalna ilość zaksięgowanej i dokonanej nadpłaty w ciągu 1 godziny wynosi 35 szt. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 5.000 sztuk dla 1 osoby. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech wykonawców. Termin realizacji zadania od 25.03.2013r. do 31.07.2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Remont dwóch sal wykładowych celem adaptacji na salę do ćwiczeń dla Wydziału Podologii i Wydziału Masaży
- Dozorowanie obiektu "Dom Harcerza" przy ul. Wolności 350a w Zabrzu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - D&O
- Budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacyjnych na terenie Miasta Zabrze w ramach ZBO - Modernizacja Osiedla Tadeusza Kotarbińskiego
- Wykonanie oświetlenia i budowa chodnika w dzielnicy Zandka w ramach ZBO
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 i 3 Maja 8.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Monitoring i ilościowa analiza treści medialnych
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.