eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk3/B/NI/2008 Budowa fontanny Czterech Kwartałów wraz z przebudową ul. Grobla I w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Gdańsk: 3/B/NI/2008 Budowa fontanny Czterech Kwartałów wraz z przebudową ul. Grobla I w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 8407 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorzadowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/B/NI/2008 Budowa fontanny Czterech Kwartałów wraz z przebudową ul. Grobla I w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Fontanny Czterech Kwartałów u zbiegu ulic Grobla I i Św. Ducha w Gdańsku wraz z zagospodarowaniem otoczenia fontanny. Przebudowa jezdni i chodnika ulicy Grobla I na odcinku od ul. Św. Ducha do ul.Szerokiej. Całkowity zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej opracowanej przez: a) Ryss Szymański Architekci s.c. - w części dotyczącej Fontanny Czterech Kwartałów i zagospodarowania otoczenia fontanny, b) ZDiZ - projektant: Wojciech Podsiadłowski - w części dotyczącej przebudowy jezdni i chodnika ul. Grobla I.Dokumentacja ta stanowi integralna część SIWZ. Każdy uczestnik przetargu otrzymuje na czas przygotowania oferty komplet projektów i przedmiarów robót - wg załącznika do SIWZ. Warunki realizacji podano w specyfikacjach technicznych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót, które zawierają ilości robót wraz z technologią ich wykonania. Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawierają projekty wykonawcze. Informacja: ZDiZ w ramach odrębnego zamówienia wykona odlewy w brązie 4 lwów, które będą zamontowane na fundamentach żelbetowych wykonanych w ramach niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 154.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium - 18 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) Oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) Posiada niezbędne doświadczenie w realizacji robót związanych z budownictwem ogólnym wielobranżowym oraz drogowym o charakterze i złożoności robót porównywalnych swoim rodzajem i wartością z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Wykaże w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania) realizację w generalnym wykonawstwie jako bezpośredni wykonawca realizację: a) co najmniej 2 obiektów o konstrukcji żelbetowej i kubaturze min. 500 m3 każdy, b) co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie kapitalnym nawierzchni drogowych z użyciem materiałów kamiennych na powierzchni min. 1 000 m2 , o łącznej wartości zrealizowanych robót nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł brutto. Wykazane w załączniku zrealizowane roboty należy potwierdzić dokumentami np. referencjami na dowód, że zostały wykonane należycie. 3) Dysponuje wykwalifikowanym personelem spełniającym wymagania Zamawiającego, wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wg poniższego zestawienia: a) Kierownika budowy z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, który kierował realizacją minimum dwóch obiektów kubaturowych żelbetowych , posiadającego uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie konstrukcji budowlanych b) Kierownika robót drogowych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, który kierował realizacją minimum dwóch budów w robotach drogowych (nawierzchnie z materiałów kamiennych) , c) Kierownika robót (dla pozostałych branż: sanitarne, elektryczne) z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającego uprawnienia wymagane dla danej branży. 4) Posiada środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500.000,00 zł 5) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę powinien przedłożyć najpóźniej w dniu podpisania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2 pkt.1) poprzez podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymagania określone w pkt. III.1 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. pkt. 2) poprzez wykaz: wykonanych robót ( zał. SIWZ - według wzoru), wykazanie wartości (kwot brutto w zł) oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych w/w załączniku robót. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. pkt.3) poprzez wypełnienie (wg. wzoru): zał. SIWZ oraz załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, załączenie zaświadczeń (aktualnego na dzień składania ofert) o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. pkt.4) poprzez załączenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową,nie mniejszą niż 500.000,00 z., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument może być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. pkt. 5) poprzez złożenie stosownego oświadczenia o przyjęciu zobowiązania - zał. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : pkt.1) - wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, pkt.2 - przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek, pkt. 3 i 4 - wykonawcy mogą spełniać te warunki wspólnie, pkt. 5 - każdy z uczestników konsorcjum musi posiadać taką umowę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.