eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRemont ul. Szpitalnej w Toruniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Toruń: Remont ul. Szpitalnej w Toruniu
Numer ogłoszenia: 84049 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42767 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Szpitalnej w Toruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Szpitalnej w Toruniu. Projektuje się rozebrać istniejącą nawierzchnię z kostki rzędowej kamiennej, rozebrać krawężniki kamienne oraz nawierzchnię chodników. Ponadto dla I wariantu dodatkowe roboty rozbiórkowe obejmować będą likwidację trawnika na końcu ulicy oraz rozebranie kostki betonowej polbruk w chodniku biegnącym przy ul. Pl. Św. Katarzyny. Podłączenie do ul. Pl. Św. Katarzyny w granicach szerokości rozebranego chodnika (łuki o promieniu 6 m) należy wykonać z masy mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej o grubości warstwy wiążącej 4 cm i ścieralnej 5 cm. Wjazd i wyjazd z ulicy tylko na prawoskręcie. Po rozebraniu podbudów i wykonaniu koryta należy wbudować krawężniki kamienne oraz wykonać nową konstrukcję jezdni i chodników zachowując ich historyczny charakter. Projekt zakłada wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,5 m z kostki rzędowej kamiennej 17/19 cm z odzysku o dwustronnym spadku. Wjazdy należy wykonać z nowej kostki rzędowej kamiennej 17/19 cm. Na całym odcinku do nawierzchni po obu stronach przylegają ścieki, które należy wykonać z trzech rzędów kostki kamiennej. Projekt zakłada ponowne ułożenie rozebranej kostki kamiennej na jezdni. Projekt przewiduje wykonanie dwustronnych chodników. Po stronie zachodniej chodnik z zachowaniem obecnej linii o zmiennej szerokości będzie wykonany z kostki kamiennej 9/11 cm i płyt kamiennych o grubości 8 cm. Natomiast po stronie wschodniej chodnik/opaska na odcinku od wejścia do wjazdu w ogrodzeniu na terem przykościelny wjazdu będzie wykonany z kostki kamiennej brukowej z odzysku o szerokości od 0,6 m do 1,4 m (kosztem nawierzchni ulicy). Pozostały odcinek chodnika będzie wykonany w przekroju chodnika po stronie zachodniej tj. opaska o szerokości 0,2 m z kostki kamiennej 9/11 cm, dwa rzędy płyt kamiennych o łącznej szerokości 2 m oraz zmienna szerokość (do muru) z kostki kamiennej 9/11 cm. Wszystkie nawierzchnie z kostki kamiennej i brukowej należy zaspoinować spoiną mineralną. Przekrój poprzeczny projektuje się dwustronny o spadku poprzecznym 2 % . Wody opadowe odprowadza się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznego do istniejących wpustów ulicznych usytuowanych w ścieku. Włazy pokryw studzienek telekomunikacyjnych należy wypełnić płytą kamienną. Przewidzieć zastosowanie folii kubełkowej na głębokości co najmniej koryta drogowego celem ograni-czenia negatywnego wpływu nawierzchni na przyległe zabytkowe budynki. .Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum firm: lider - ALSTAL - DROGI Sp. z o.o., partner - ALSTAL GRUPA BUDOWLANA Sp. z o.o., spółka komnadytowa, Jacewo 76, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 606504,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 315235,53

  • Oferta z najniższą ceną: 315235,53 / Oferta z najwyższą ceną: 525194,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.