Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego 2008/2009
Numer ogłoszenia: 84043 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, fax 062 7352664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remonty cząstkowe z ptyt betonowych, kostki brukowej, nawierzchni brukowcowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). - Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanymi (jako główny wykonawca) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przedsięwzięciami o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędny potencjał sprzętowy do wykonania zamówienia. - Posiadają w dyspozycji wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie robót. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. l. Formularz oferty / na załączonym druku/ 7.3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium /. 7.4. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. . 2) Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy, (druk w załączeniu) 3) Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, (druk w załączeniu) 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) . 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymaganych w punktach 5 i 6 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7) Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia) (druk w załączeniu). 10) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (druk w załączeniu). 11) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 7.5. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 7.6. Wykaz - wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 7.7. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy (druk w załączeniu). 7.8. Oświadczenie, że wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm. 7.9. Oświadczenie o ilości stron dokumentacji przetargowej. 7.10. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy. 7.11. Oświadczenie o składowaniu odpadów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 08:30, miejsce: ul. Zamenhofa 2b Ostrów Wielkopolski - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.