Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Żyrardów: Aktywna integracja - projekt Równaj.
Numer ogłoszenia: 83992 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 20 83, faks 46 854 20 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywna integracja - projekt Równaj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Aktywna integracja. Zminimalizowanie lęków i obaw związanych z powrotem na rynek pracy poprzez odkrycie własnych możliwości i potencjału osobistego. Nabycie nowych kompetencji zawodowych i zwiększenie umiejętności poszukiwania pracy. Zadanie I: Organizacja wyjazdów grupowych dla 55 osób - uczestników projektu. W ramach tych wyjazdów grupa zrealizuje zajęcia grupowe, wsparcie i doradztwo indywidualne. Zajęcia zorganizowane zostaną zgodnie ze szczegółowym opisem zadań realizowanych w ramach projektu Równaj. Organizator wyjazdu zapewnia transport, odpowiednią bazę noclegową oraz pełne wyżywienie zgodnie z harmonogramem: - 5 dniowe warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 55 osób sierpień - październik 2012 . 3 grupy: - 1 grupa 15 osób młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia termin sierpień - październik 2012 roku; - 2 grupy osób niepełnosprawnych (2 x 20 osób) termin sierpień - październik 2012 roku. Maksymalna odległość ośrodka od Żyrardowa to 250 km. Organizator zobowiązany jest również do zapewnienia sal konferencyjnych na zajęcia wyposażonych w sprzęt multimedialny. Na zakończenie wyda uczestnikom projektu ologowane certyfikaty poświadczające udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego zapewnienia zakwaterowania oraz wyżywienia zespołu kontrolującego w trakcie wyjazdów, kontrola może trwać od 1 do 3 dni. Zadanie II: Stacjonarny kurs prawa jazdy dla 15 osób. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy zgodnie z przepisami wraz z badaniami umożliwiającymi przystąpienie do egzaminu, z modułem aktywne metody poszukiwania pracy. I grupa: 15 osób; termin lipiec - listopada 2012 roku; Zadanie III: Organizacja kursów stacjonarnych dla 20 osób. 1) Stacjonarny kurs języka angielskiego dla 10 osób. Przeprowadzenie 80h kursu języka angielskiego z modułem aktywne metody poszukiwania pracy. Termin - lipiec- październik 2012 roku. 2) Stacjonarny kurs obsługi komputera dla 10 osób. Przeprowadzenie 80 h kursu obsługi komputera z modułem aktywne metody poszukiwania pracy. Termin - lipiec - październik 2012 roku. Zadanie IV: Przeprowadzenie zajęć z poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego dla wszystkic uczestników projektu. Przeprowadzenie zajęć z 55 uczestnikami projektu. Termin lipiec - październik 2012 roku; Zadanie V: Przeprowadzenie rehabilitacji 20 osób niepełnosprawnych uczestniczących w wyjeździe grupowym. Przeprowadzenie rehabilitacji oraz zajęć psychoruchowych (ćwiczenia usprawniające), wyjazd 10 dniowy. Termin - sierpień - październik 2012 roku. Zadanie VI: Objęcie 4 osób zajęciami w formach szkolnych. Skierowanie i sfinansowanie zajęć szkolnych, związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym lub policealnym z uwzględnieniem realnych potrzeb uczestników projektu. Termin - od lipca 2012 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 85.31.25.10 - Usługi rehabilitacji zawodowej 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dubicki NAVIGATOR TRAINING DIRECTION
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dubicki NAVIGATOR TRAINING DIRECTION
- NaVigator Training Direction, ul/ 11 Listopada 18 lok 3, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 366400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 366100,00
Oferta z najniższą ceną: 366100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 366100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający uznał, że wystąpiły przesłanki aby zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki ponieważ wystąpiły okoliczności przewidziane w ustawie. Zamawiający dokonał rozeznania rynkowego i stwierdził, że zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki uchroni Zamawiającego przed zarzutem naruszenia zasad celowego, a przede wszystkim oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, Zamawiający miał obowiązek również wydatkować środki w terminach określonych we wcześniej podpisanych zobowiązaniach oraz jednocześnie zastosowanie innego trybu uniemożliwiłoby terminową realizację zadań, co doprowadziłoby do konieczności zwrotu środków wcześniej pozyskanych.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- "Świadczenie usługi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie (Al. Partyzan-tów 3 oraz ul. Radziejowska 1/5)"
- Świadczenie usług ochrony mienia, obiektów i terenu Targowiska Miejskiego "Mój Rynek" w Żyrardowie przy ul. Moniuszki 44/46
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawa trzech aparatów USG
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- Usługi doradztwa eksperckiego dla przedsiębiorców korzystających z pomocy udzielanej przez Powiatowych Doradców Klimatycznych, efektem którego będą przygotowane raporty eksperckie
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie usług poradnictwa zawodowego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





