Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Wejherowo: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych.
Numer ogłoszenia: 8390 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej, ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6765555, fax 0-58 6765787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od konieczności wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak : a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz wybierze najkorzystniejszą ofertę wg ustalonych kryteriów i zasad na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest złożenie następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 23 PZP wg załączonego wzoru zał. Nr 4 do SIWZ.; b) Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie wydane przez organ Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad prawidłowością prowadzenia systemu HACCP i kontroli wewnętrznej w zakładzie, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną decyzję Powiatowego Lekarz Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 roku nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarz Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7, pkt a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego, Dz. U. z 2004 r. Nr 33 poz. 288 z póź. zm.) w tym decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną wykonawcy (art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 10 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 32 poz. 265 z póź. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1225). Nie dopuszcza się wykonawcy zakwalifikowanego przez cywilne organa urzędowej kontroli (Inspekcji Weterynaryjnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej ) do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 277.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 277 kancelaria jawna,pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Parkowanie pojazdów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego".
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Dostawa Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego SLKw dla KP PSP w Wejherowie szt. 1 oraz Dostawa Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego SLKw dla KP PSP w Pucku szt. 1
- REMONT KĄCIKÓW SANITARNYCH NA ODDZIALE VI WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI ZWU I CWU OD POMIESZCZEŃ KOTŁOWNI DO ODDZIAŁU VI W ARESZCIE ŚLEDCZYM W WEJHEROWIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
- Dostawa artykułów żywnościowych do 2 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 10 części (na rok 2026).
- Dostawa produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 we Wrocławiu, z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa artykułów spożywczych - 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.