eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-14

POZYCJA 8375

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, do kontaktów: Krzysztof Lisiński, Andrzej Karaś, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, tel. +48 058 32 66 216, 058 32 66 168, fax +48 058 32 66 172, e-mail: Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, Krzysztof Lisiński, ul. Targ Rakowy 7/8 pok. 218, 80-940 Gdańsk, tel. +48 058 32 66 168, fax +48 058 32 66 172, e-mail: Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, Krzysztof Lisiński, ul. Targ Rakowy 7/8 pok. 208, 80-940 Gdańsk, tel. +48 058 32 66 168, fax +48 058 32 66 172, e-mail: Krzysztof.lisinski@gdansk.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego obejmuje 10 zadań: Zadanie 1 - materiały do sprzętu CANON; Zadanie 2 - Materiały do sprzetu HEWLETT-PACKARD; Zadanie 3 - Materiały do sprzętu KYOCERA; Zadanie 4 - Materiały do sprzętu LEXMARK; Zadanie 5- Materiały do sprzętu OKI; Zadanie 6 -Materiały do sprzętu biurowego różnych producentów; Zadanie 7- Materiały do sprzętu PANASONIC; Zadanie 8- Materiały do sprzętu MINOLTA, TOSHIBA; Zadanie 9- Materiały do sprzętu EPSON; Zadanie 10- Materiały do sprzętu komputerowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Regionalny Zespół magazynów CIOR w Gdańsku ul. Chodackiego 26. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadia dla 10 zadań: 1 300,00 zł dla Zadania nr 1; 12 000,00 zł dla Zadania nr 2; 1 000,0 zł dla Zadania nr 3; 500,00 zł dla Zadania nr 4; 3 000,00 zł dla Zadania nr 5; 600,00 zł dla Zadania nr 6; 3 000,00 zł dla Zadania nr 7; 4 000,00 zł dla Zadania nr 8; 200,00 zł dla Zadania nr 9; 150,00 zł dla Zadania nr 10. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie za realizację przedmiotu umowy następować będzie zgodnie z postanowieniami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawe do wykluczenia wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty okreslone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/5/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 07:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 08:00, PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, 80-940 Gdańsk, ul. Targ Rakowy 7/8 pok. 212.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu CANON Cartridge rusz, Cartridge toner. 3) Zakres lub wartość: 69 600 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu HEWLETT-PACKARD Cartridge rusz, Głowica drukująca, Cartridge toner. 3) Zakres lub wartość: 616 030 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu KYOCERA Toner. 3) Zakres lub wartość: 57 240 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu LEXMARK Toner, taśma, pas przenoszący, nagrzewnica. 3) Zakres lub wartość: 27 250 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu OKI Toner, pas transferowy, bęben czarny, bęben żółty, beben magneta, bęben cyan, taśma,. 3) Zakres lub wartość: 152 910 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu biurowego różnych producentów Taśma, Cartridge toner, bęben. 3) Zakres lub wartość: 30 840 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu PANASONIC Toner, folia, bęben, tusz, błona. 3) Zakres lub wartość: 164 385 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu MINOLTA, TOSHIBA Toner, bęben + deweloper + listwa. 3) Zakres lub wartość: 203 240 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu EPSON pas transferowy, rolka olejowa, photoconductor, toner, taśma, tusz. 3) Zakres lub wartość: 10 330 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 30.19.21.13, 30.21.72.00, 30.21.73.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do sprzętu komputerowego Dyskietki, płyta DVD, klawiatura, mysz, stacja dokująca, notebook Mouse, kabel UTP kat. 5, wtyk, osłona, taśma izolacyjna, podkładka do myszy, pianka do czyszczenia obudów, pianka do ekranów, sprężone powietrze. 3) Zakres lub wartość: 8 175 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.