eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › 007 części zamienne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Inowrocław: 007 części zamienne
Numer ogłoszenia: 83727 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1523 , ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, faks 052 3596234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2pk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 007 części zamienne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części samochodowych do zabezpieczenia bieżącej eksploatacji pojazdów wojskowych: (dostawy sukcesywne uzależnione od potrzeb eksploatacyjnych) a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów. b. Wykaz części do samochodów zawarty jest w siwz i stanowi podstawę do wyliczenia ceny. c. Rzeczywista wartość umowy wynikać będzie z rzeczywiście dostarczonych części, jednakże wartość umowy nie będzie mogła przekroczyć kwoty wynikającej z ceny ofert. d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ( w zakresie do 20 %) ilości części do samochodów odpowiednio do ilości określonych w zał.1,2 i 3 e. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczenia z tytułu niewykorzystania w całości przez Zamawiającego kwoty określonej w pkt. c przeznaczonej na realizację zamówienia. f. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe i kompletne oraz należały do jednej z niżej wymienionych grup: f.1 części samochodowe fabrycznie nowe, oryginalne, oznakowane logo towarowym producenta pojazdu i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer katalogowy, f.2 części samochodowe fabrycznie nowe, oryginalne, oryginalne, oznakowane logo producenta części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer według katalogu tego producenta, f.3 części zamienne o równoważnej jakości (muszą to być części zamienne o porównywalnej jakości zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję - rozdz. I § 2 pkt.21 (Dz.U. nr 38, poz.329), oznakowanych przynajmniej na opakowaniu numerem części według producenta danej części. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, iż są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych) g. Ceny określone w formularzu cenowym pozostaną stałe w okresie obowiązywania umowy z wyjątkiem przypadków określonych w umowie. h. Podane w formularzu (załącznik nr 1,2,3 do siwz) numery katalogowe producenta pojazdu występują wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu ( nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych w wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone są części zamienne o równoważnej jakości). i. Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji dostawy z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji oraz ewentualnych upustów i rabatów. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. RODZAJ SPRZĘTU: STAR, JELCZ, URAL, URSUS,LUBLIN, TARPAN - HONKER, MATERIAŁY TECHNICZNE I AKCESORIA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.21.00-1, 31.60.00.00-2, 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia w myśl art. 22 pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Fabryczne nowe (bieżący rok produkcji lub poprzedni) - Posiadają wymagane świadectwo jakości od producenta (dostawcy) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikały uprawnienia do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę za zgodność

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 88-100 Inowrocław ul. Dworcowa 56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 12:00, miejsce: 88-100 Inowrocław ul. Dworcowa 56.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 007 części zamienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do stara.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.21.00-1, 31.60.00.00-2, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 007 części lublin honker materiały techniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.21.00-0, 31.60.00.00-2, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.