eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiŚwiadczenie usług drukowania formularzy dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Wodzisław Śląski: Świadczenie usług drukowania formularzy dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Numer ogłoszenia: 83687 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41687 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług drukowania formularzy dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług drukowania formularzy dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Druki będą wykonywane w kolorze czarno - białym, na papierze białym o parametrach oraz w ilościach podanych poniżej: format A5 jednostronny, gramatura 80 g/m2 - 3.900 sztuk (minimalny nakład 3.000 sztuk); format A4 jednostronny, gramatura 80 g/m2 - 10.410 sztuk (minimalny nakład 8.700 sztuk); format A4 dwustronny, gramatura 80 g/m2 - 40.950 sztuk (minimalny nakład 31.500 sztuk); format A6 dwustronny, gramatura 240 g/m2 - 500 sztuk (minimalny nakład 500 sztuk). Zamawiający zastrzega, iż podana minimalna ilość nakładu jest ilością najbardziej prawdopodobną. Dopuszcza się jednakże zmiany w ilościach drukowanych formularzy, w zależności od wielkości faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje 8 dostaw druków. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim bądź Powiatowej Komisji Lekarskiej przy ul. Armii Ludowej 1, Wodzisław Śl. - Wilchwy według wskazań Zamawiającego. Dostawy będą realizowane partiami w wielkości określonej w odrębnym zawiadomieniu dostarczonym Wykonawcy osobiście, drogą e-mailową bądź za pomocą faksu. Wzory formularzy, będących przedmiotem postępowania znajdują się w załączniku nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. Zamawiający zastrzega, iż wzory formularzy mogą ulec zmianie na skutek zmian w przepisach prawa lub zmian regulacji wewnętrznych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. Nie obowiązuje jeden wzór druku dla poszczególnych ilości. Zamawiający sukcesywnie, w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo wskazywał wzory przeznaczone do drukowania oraz ustalał wielkość zamówienia (ilość druków, które należy dostarczyć). Przedmiot umowy będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. Koszty transportu powinny być wliczone do ceny oferowanych materiałów. Odbioru przedmiotu umowy dokonywać będzie w imieniu Zamawiającego pracownik Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego bądź pracownik Wydziału Obywatelskiego, Ochrony Informacji Niejawnych i Zarządzania Kryzysowego. W przypadku wystąpienia wad dostarczanych druków Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na druki wolne od wad w terminie do 2 dni od daty poinformowania go o tej wadzie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALT Juśkiewicz spółka jawna, ul. Czwartaków 18, 44-121 Gliwice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4344,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2544,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2544,01 / Oferta z najwyższą ceną: 7774,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.