eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinkonserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-02-28

¦widwin: konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego
Numer og³oszenia: 83628 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego jednostek wojskowych zlokalizowanych na terenie miasta ¦widwin, Trzebiatów, Mrze¿yno i Pruszcz Gryficki. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia: W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi: a) przegl±d i konserwacja sprzêtu okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy - kwartalnie, tj. cztery razy w roku; b) naprawa sprzêtu (serwis) - zamawiaj±cy okre¶la szacunkowy czas napraw sprzêtu przedstawionego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, na podstawie normatywu czasu naprawy, maksymalnie na 445 roboczogodziny; c) naprawa poprzez wymianê uszkodzonych elementów..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.88.30.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ zaprowiantowania .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiaj±cy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 6 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 6 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia posiadaj± wymagane ustaw± O substancjach zuba¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz.U. nr 121, poz. 1263) ¶wiadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obs³ugi technicznej urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych zawieraj±cych substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 6 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) si³a wy¿sza (rozumiana jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na by³o zapobiec) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym choroba lub ¶mieræ osoby wykonuj±cej przedmiot zamówienia - wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, zap³ata wy³±cznie za wykonany przedmiot zamówienia, odst±pienie od realizacji umowy bez obowi±zku naliczania kar umownych, b) rezygnacja przez zamawiaj±cego z czê¶ci przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego - zmiana umowy okre¶lona przez s±d, d) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - zmianê terminu realizacji umowy, zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, e) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.sp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówieñ publicznych, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294, Kancelaria Jawna, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.