eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDOSTAWA ŻYWNOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Olsztyn: DOSTAWA ŻYWNOŚCI
Numer ogłoszenia: 83622 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie w 2 częściach zgodnie z załącznikami nr 2 od A do B do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( Dotyczy części I ) Decyzję PPIS zezwalającą na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. weterynaryjnego) ( Dotyczy części II ) Decyzję PPIS lub PIW zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). postanowienie zawierające zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją, wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii (nr wet.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowania ( zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - wykazu dostaw) należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do zakładów żywienia zbiorowego o wielkości ponad 200 żywionych ( np. domy pomocy społecznej, szpitale, służba więzienna, stołówki szkolne, akademickie itp.), o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto w części I, 7 000,00 zł brutto w części II,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ( Dotyczy części I ) Dokument wydany przez PPIS dopuszczający do transportu artykułów spożywczych samochody transportowe wykonawcy, wraz z ich wykazem. (Dotyczy części II ) Dokumenty wydane przez PLW lub PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych wraz z ich wykazem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W części I pieczywo Zaświadczenie opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym (PLW lub PPIS) z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności Poz. 13 chleb z niskim Indeksem Glikemicznym: karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza) oraz rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków. Poz. 3 chleb żytni razowy: karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza) W części II jaja Badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym (PLW lub PPIS) z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznikami nr 1 od A do B do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznikami nr 3 od A do B do SIWZ, Formularz cenowy - również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana umowy 2.1 Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmian numerów katalogowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, - zmian nazw handlowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, 2.2 Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodleglości 44, bud. Administracji, pok. nr 27, adres e-mail:przetargi@szpital.olsztyn.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, Ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częśc I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostawa - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dostawa - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.