eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa artykułów i materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Świdnik: Dostawa artykułów i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 83617 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42215 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. 2. Zamawiający wymaga dostaw następujących artykułów i materiałów biurowych: 1) atrament czarny; 2) atrament niebieski; 3) bibuła karbowana żółta; 4) bibuła karbowana pomarańczowa; 5) bibuła karbowana czerwona; 6) bibuła karbowana brązowa; 7) bibuła karbowana zielona; 8) bibuła karbowana biała; 9) bibuła karbowana niebieska; 10) bibuła karbowana fioletowa; 11) bibuła karbowana różowa; 12) bibuła karbowana złota; 13) bibuła karbowana srebrna; 14) biuwar; 15) bloczek do biuwaru (notes) biały; 16) blok listowy; 17) blok rysunkowy A3 biały; 18) blok techniczny A4 biały; 19) blok techniczny A4 kolorowy; 20) blok techniczny A3 kolorowy; 21) cienkopis czerwony; 22) cienkopis zielony; 23) cienkopis czarny; 24) cienkopis niebieski; 25) datownik; 26) długopis z niebieskim wkładem; 27) długopis biurowy z niebieskim wkładem; 28) długopis biurowy z czarnym wkładem; 29) długopis na sprężynce; 30) długopis z ołówkiem; 31) dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 25 kartek; 32) dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 60 kartek; 33) etykiety samoprzylepne do drukarki STRIPE S4M; 34) farby akrylowe; 35) farby plakatowe; 36) farby witrażowe; 37) farba w sprayu - srebrna; 38) farba w sprayu - złota; 39) flamaster czarny; 40) flamaster czerwony; 41) foliopis czarny; 42) glina rzeźbiarska; 43) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 6mm; 44) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 12 mm; 45) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 14 mm; 46) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 16 mm; 47) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 19 mm; 48) grzbiet do bindownicy w rozmiarze 22 mm; 49) gumka biurowa; 50) gumka recepturka; 51) identyfikator; 52) igła do szycia akt; 53) kalendarz leżący na biurko na rok 2012; 54) kalendarz stojący na biurko na rok 2012; 55) Kalendarz wiszący trójdzielny na rok 2012; 56) kalkulator; 57) kartki samoprzylepne; 58) karton wizytówkowy kremowy; 59) karton wizytówkowy biały; 60) klej biurowy w sztyfcie; 61) klej wikol; 62) klipy biurowe o wilkości 51 mm; 63) klipy biurowe o wielkości 32 mm; 64) klipy biurowe o wielkości 19 mm; 65) koperta biała samoklejąca; 66) koperta C6 biała; 67) koperta aktowa C3 biała; 68) koperta aktowa C4 biała; 69) koperta półaktowa C5 biała; 70) koperta przestrzenna biała; 71) koperta z folią bąbelkową biała; 72) koperta z folią bąbelkową biała; 73) koperty bezpieczne numerowane; 74) korektor w płynie; 75) korektor w długopisie; 76) kosz plastikowy; 77) koszulka na dokumenty format A4; 78) kredki ołówkowe; 79) kredki świecowe; 80) linijka; 81) marker czarny; 82) marker czerwony; 83) marker do tablic suchościeralnych białych; 84) markery w zestawie (w zestawie minimum 8 sztuk); 85) modelina; 86) matryca do Riso; 87) naboje do pióra koloru niebieskiego; 88) naboje do pióra koloru czarnego; 89) nici białe; 90) niszczarka; 91) notatnik akademicki A4; 92) nożyczki; 93) nożyczki do cięcia ozdobnego; 94) nożyk do papieru; 95) okładka do bindowania, przezroczysta; 96) okładka do bindowania, karton skóropodobny; 97) ołówek; 98) Papier A5; 99) Papier A3; 100) papier A4; 101) Papier kolorowy A3 czerwony; 102) papier kolorowy A3 czarny; 103) papier kolorowy A3 żółty; 104) papier kolorowy A3 pomarańczowy; 105) papier kolorowy A3 zielony; 106) papier kolorowy A3 niebieski; 107) papier kolorowy A4 czerwony; 108) papier kolorowy A4 czarny; 109) papier kolorowy A4 żółty; 110) papier kolorowy A4 pomarańczowy; 111) papier kolorowy A4 zielony; 112) papier kolorowy A4 niebieski; 113) papier milimetrowy A4; 114) papier pakowy; 115) papier samoprzylepny; 116) pastele olejne; 117) pastele suche; 118) pędzle; 119) pianka do czyszczenia; 120) pinezki; 121) pinezki do tablic; 122) pióro na naboje; 123) plastelina szkolna; 124) płyta CD- R; 125) płyta DVD + RW; 126) podkładka z klipem; 127) teczka z klipem; 128) poduszka do stempli; 129) przekładka do segregatora; 130) przybornik biurowy; 131) relief do szkła, czarna konturówka; 132) relief do szkła, srebrna konturówka; 133) relief do szkła, złota konturówka; 134) rozszywasz; 135) samoprzylepne cyfry; 136) samoprzylepne litery; 137) segregator A4; 138) segregator A4; 139) segregator A5; 140) segregator A4; 141) skoroszyt do segregatora; 142) skoroszyt papierowy; 143) skoroszyt plastikowy; 144) spinacze duż 50 mm; 145) spinacze małe 25 mm; 146) sprężone powietrze; 147) szufladka na dokumenty; 148) szydło; 149) sznurek; 150) tablica korkowa; 151) tablica korkowa; 152) taśma do drukarki DYMO LW 400 Duo; 153) kalka woskowo - żywiczna; 154) taśma do metkownic; 155) taśma klejąca; 156) taśma klejąca dwustronna; 157) taśma pakowa, brązowa, klejąca; 158) teczka wiązana biała; 159) teczka wiązana; 160) teczka z gumką; 161) teczka zawieszkowa; 162) temperówka; 163) tusz czerwony; 164) tusz fioletowy; 165) tusz niebieski; 166) tusz czarny; 167) wkład do długopisu czarny; 168) wkład do długopisu niebieski; 169) wkład czarny do długopisu na sprężynce; 170) wkład niebieski do długopisu biurowego; 171) wkład czarny do długopisu biurowego; 172) zakładki indeksujące; 173) zakreślacz zielony; 174) zakreślacz różowy; 175) zakreślacz żółty; 176) zestaw do geometrii; 177) zeszyt A5, kratka, 60 kartkowy; 178) zeszyt A5, kratka, 16 kartkowy; 179) zeszyt A5 linia, 32 kartkowy; 180) zeszyt A5 kratka, 96 kartkowy; 181) zszywacz zszywający jednorazowo minimum 70 kartek; 182) zszywacz elektryczny; 183) zszywacz zszywający jednorazowo minimum 30 kartek; 184) zszywki pasujące do zszywacza elektrycznego; 185) zszywki 24/6; 186) zszywki 23/17; 187) zszywki 23/13; 188) zwilżaczka; 189) zwilżaczka glicerynowa; 190) rolka biletowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym wymienione są nazwy poszczególnych towarów, wymagania jakie każdy z nich musi spełnić, a także jednostki miary i ilości określone zostały w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 4. Ilość towarów objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 10% zamówienia bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony Wykonawcy. 5. Artykuły/materiały biurowe będą dostarczane partiami towarów - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii towarów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do wyznaczonego pomieszczenia w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.50 - Datowniki 37.82.21.00 - Kredki 30.19.97.80 - Bibuły 30.23.74.30 - Markery 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 37.82.24.00 - Pastele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230585,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191310,24

  • Oferta z najniższą ceną: 186736,16 / Oferta z najwyższą ceną: 191310,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.