Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Poznań: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 83535 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy tonerów dla jednostek organizacyjnych Uczelni ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Eureka- Thiel sp.j Jaraczewski i Michalczyk, ul Armii Poznań 26, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481001,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584670,84
Oferta z najniższą ceną: 584670,84 / Oferta z najwyższą ceną: 596296,81
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrana oferta została złożona zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz spełnia określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia warunki, tj. nie podlega odrzuceniu, a także uzyskała najwyższą liczbę punktów w ramach określonego przez Zamawiającego kryterium ceny, tj: 100 pkt.Dostawy asortymentu przedmiotu zamówienia spełniają wymogi ustalonych norm jakościowych oraz standardowych i są powszechnie dostępne na rynku W związku z powyższym jest to przesłanka do zastosowania tryby zapytania o cenę na podstawie art 70 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Ponadto o zastosowaniu trybu zapytania o cenę przemawia fakt , iż wartość niniejszego zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa szkoleniowa w celu przeprowadzenia szkolenia pn. Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
- AN/ZP/84/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji
- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 40 uczestników.
- Wykonanie projektu i zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu w km 1+ 685 drogi wojewódzkiej nr 308 z ul. H. Sienkiewicza w Nowym Tomyślu.
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.