eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez UE w ramach EFS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez UE w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 83530 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58310 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez UE w ramach EFS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 30 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, tj. 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86-100 Świecie oraz 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu obsługi wózków jezdniowych; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 70 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć dla każdej grupy, z czego: a) co najmniej 44 godzin zagadnień teoretycznych dla każdej grupy, b) co najmniej 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy, c) co najmniej 8 godzin praktycznej nauki wymiany i obsługi butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, d) oraz 3 godziny dodatkowe obejmujące: 2 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 1 godz. na początku zajęć i 1 godz. na zakończenie zajęć oraz 1 godz. na egzamin wewnętrzny; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w grupach 10 osobowych, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia praktyczne muszą odbywać się grupach nie większych niż 3 osobowe; 5) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 6) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem. Dopuszcza się prowadzenie zajęć teoretycznych w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 7) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Świecia i Nowe lub na dowolnym placu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 8) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę wózków, c) czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, d) czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych; 9) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć zgodnie z w/w zagadnieniami, według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz liczbą godzin wskazaną pkt 2 zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ; 10) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) dodatkowe ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia zajęć do dnia zakończenia zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe; 11) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3)przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorami szkolnymi i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 12) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 13) umożliwienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; 14) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, ankiet, testów, kopii protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II jest realizowany przez Powiat Świecki w latach 2010-2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eduk@tor Kursy i szkolenia, ul. Plac Niepodległości 5, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.