eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › budowa ulicy Sitarskich w Nadarzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-14

POZYCJA 8349

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nadarzyn: budowa ulicy Sitarskich w Nadarzynie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Nadarzyn, do kontaktów: Janusz Augustyniak, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175, e-mail: inwestycje@nadarzyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Sitarskich w Nadarzynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Etap I - budowa chodnika, wjazdów na posesje i jezdni z kostki betonowej oraz nakładki bitumicznej nawierzchni jezdni na łącznej powierzchni 3 981 m kw., Etap II - budowa chodnika, wjazdów na posesje i jezdni z kostki betonowej na łącznej powierzchni 1 504 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Nadarzyn, ul. Sitarskich. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. : a) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali min. 3 zamówienia o charakterze niniejszego tj. budowa, modernizacja dróg o wartości minimum 800.000 PLN każda, potwierdzone dokumentami / referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, b) na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady, c) udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego oraz uprawnienia geodezyjne osoby wykonującej obsługę geodezyjną, d) przedstawią wykaz niezbędnego sprzętu i narzędzi do realizacji zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone dokumentami: a) sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności oraz informacja "dane finansowe" na załączniku w siwz - za lata obrotowe 2003, 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 800.000 PLN, c) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości min. 800.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.03.2006, cena - 90 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 15:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2006, godzina 15:10, Urząd Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 101.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.