eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubrzaREMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Lubrza: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 83455 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80504 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, woj. lubuskie, tel. 68 3813021, faks 68 3813021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Istniejące pomieszczenia Ośrodka przeznaczone do remontu znajdują się na parterze budynku nr 17 w m. Mostki. Pomieszczenia ośrodka posiadają oddzielne wejście niekolidujące z wejściem do części mieszkalnej budynku. Obiekt zbudowany w okresie przed rokiem 1945 w technologii tradycyjnej. W latach siedemdziesiątych parter budynku przebudowano na ośrodek zdrowia. Ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa oraz posadzki pochodzą z tamtego okresu. W późniejszym czasie wykonano centralne ogrzewane oraz ułożono posadzkę z płytek lastriko w poczekalni i w sanitariatach. Część budynku objęte opracowaniem posiada następujące parametry: Powierzchnia zabudowy: 145,30m2 Powierzchnia użytkowa: 171,59m2 Kubatura: 845,00m3 Zamówienie obejmuje wykonanie w szczególności opracowanie następujących robót: 1. Branża architektoniczno - budowlana: - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej; - wymiana istniejącej stolarki okiennej; - remont pomieszczeń; - podjazd dla osób niepełnosprawnych; w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ 2.Branża elektryczna : - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych na parterze budynku; - wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej w piwnicy. - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ 3.Branża sanitarna: - wymiana istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody; - wymiana istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej; - wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania oraz kotła na paliwo stałe: Zamawiający dostarczy Wykonawcy następujące materiały: a) kocioł miałowy typu KWM 16 Zębiec o mocy 16 kW - 1 szt.; b) grzejniki dwupłytowe typu Purmo o wymiarach 60x140x6 cm (wys. x długość x szerokość) - 8 szt.; Zamawiający oświadcza, iż powyższe materiały są używane i znajdują się w stanie technicznym dobrym, pozwalającym na ich montaż w lokalizacji określonej w dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający zwalnia Wykonawcę z udzielenia gwarancji na materiały określonej w punkcie 3.7 niniejszej specyfikacji, w zakresie zastosowania przy budowie wyżej wymienionych materiałów. Zaleca się, aby Wykonawca przed upływem terminu na złożenie ofert w ramach wizji lokalnej zapoznał się szczegółowo ze stanem technicznym ww. urządzeń. Roboty branży sanitarnej należy wykonać w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ. 2. Z uwagi na to, że realizacja robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót przez cały okres realizacji zamówienia. Prace należy wykonywać sukcesywnie, w taki sposób aby nadmiernie nie utrudnić funkcjonowania obiektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania Umowy dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót objętych niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, swoim staraniem oraz na swój koszt i niebezpieczeństwo. 5. W cenie wykonania zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w SIWZ lub jakimkolwiek załączniku do niej, w związku z opisem przedmiotu zamówienia, zostanie wskazany znak towarowy, nazwa własna towaru, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego o parametrach technicznych nie gorszych niż wynikające z dokumentacji postepowania (SIWZ wraz z załącznikami). Wskazane parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne, co oznacza że dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego z zastrzeżeniem pkt 3.1. SIWZ. 8. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473) średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł. 9. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z istniejącymi warunkami w zakresie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 10. Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty (Przedmiar robót stanowi załącznik nr 14 do SIWZ). Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem budowlanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 11. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego (stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ), który będzie podstawą do określenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wystąpienia Zamówień Dodatkowych. Kosztorys będzie podlegał badaniu przez Zamawiającego przy ocenie ofert. 12. Zamawiający dokonał Zgłoszenia robót stosowanie do art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane, objętych Zamówieniem do właściwego organu administracji publicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 0   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano - Malarski Tadeusz Wilczyński, Os. Południowe 32, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127066,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105500,51

  • Oferta z najniższą ceną: 105500,51 / Oferta z najwyższą ceną: 173050,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.