Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej Oddział przy ul. Zamenhofa 142A w Poznaniu - II części
Numer ogłoszenia: 83426 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, fax 0-61 877 57 51, 877 57 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej Oddział przy ul. Zamenhofa 142A w Poznaniu - II części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej Oddział przy ul. Zamenhofa 142A w Poznaniu - II części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 36.67.10.00 - Sprzęt kuchenny Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny Oryginalny kod CPV: 29.71.12.00 - Roboty kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.00 - Roboty kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 29.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi Oryginalny kod CPV: 29.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Oryginalny kod CPV: 29.71.12.11 - Miksery kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.11 - Miksery kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.71.30.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.30.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania Oryginalny kod CPV: 29.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Oryginalny kod CPV: 36.67.11.00 - Zastawa kuchenna Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna Oryginalny kod CPV: 36.67.11.10 - Naczynia Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.10 - Naczynia Oryginalny kod CPV: 36.67.11.20 - Filiżanki i szklanki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki Oryginalny kod CPV: 36.67.11.21 - Filiżanki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.21 - Filiżanki Oryginalny kod CPV: 36.67.11.22 - Zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.22 - Zestawy Oryginalny kod CPV: 36.67.11.50 - Termosy Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.50 - Termosy Oryginalny kod CPV: 36.67.11.60 - Tacki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.60 - Tacki Oryginalny kod CPV: 36.67.12.00 - Zastawa stołowa i kuchenna Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa Oryginalny kod CPV: 36.67.12.10 - Zastawa stołowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości każdej z dostaw, równej co najmniej 30 000,00 PLN - część nr 1; - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości każdej z dostaw, równej co najmniej 100 000,00 PLN - część nr 2; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; B. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1); C. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy sporządzony wg. układu i pozycji załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; D. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 3 - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; E. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że dostawy z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie; F. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; G. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; H. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; I. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; J. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary; K. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, o których mowa w ppkt A, B, D, E, F, G, H, I, J będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt A i C będą podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Poznań 61-114, ul. Konarskiego 11/13, w sekretariacie Cena: 0,00 PLN + koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:55, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Poznań 61-114, ul. Konarskiego 11/13, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego wyposażenia kuchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego wyposażenia kuchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.00.00-8, 36.67.11.00-6, 36.67.11.10-9, 36.67.11.20-2, 36.67.11.21-9, 36.67.11.22-6, 36.67.11.50-1, 36.67.11.60-4, 36.67.12.00-7, 36.67.12.10-0, 36.67.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń gastronomicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń gastronomicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.00.00-8, 36.67.10.00-5, 29.71.12.00-8, 29.71.11.00-7, 29.71.00.00-9, 29.71.10.00-6, 29.71.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup (dostawa) ciekłego azotu medycznego do zbiornika stacjonarnego w lokalizacji Szpitala USK ul. Szamarzewskiego 84 i naczyń Dewara Hospicjum Palium oś. Rusa 55,oraz ul. Przybyszewskiego 49 Poznań.
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Sukcesywna dostawa tłuszczy do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów do elektrochirurgii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego dla 26 WOG oraz sprzętu AGD
- "Zakup i dostawa trzech sztuk przyczep gastronomicznych używanych"
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.