eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi wycinania drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Warszawa: Usługi wycinania drzew
Numer ogłoszenia: 8338 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - Osiedle Mieszkaniowe "Przyjaźń" , ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6658696, 6659132 w. 4049, faks 022 6663353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wycinania drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wycinania drzew położonych na terenie Osiedla Mieszkaniowego Przyjaźń w Warszawie przy ul. Konarskiego metodą alpinistyczną. Zamawiający zamierza wyciąć ok. 75 drzew i przyciąć ok. 15 drzew, z których przeważającą większość stanowią topole..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A., XIII O/Warszawa, Filia nr 4 w Warszawie, o numerze: 45 1240 2034 1111 0000 0308 5127.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt V.1.(1): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (2) warunek określony w pkt V.1.(2): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; (c) w przypadku posiadania co najmniej dwóch rębaków do gałęzi, dwóch pił spalinowych oraz jednego samochodu o ładowności powyżej 3,5 tony; (d) w przypadku dysponowania co najmniej jednym pracownikiem posiadającym wykształcenie średnie ogrodnicze oraz co najmniej dwoma pracownikami, posiadającymi ukończony kurs pilarza; (3) warunek określony w pkt V.1.(3): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (4) warunek określony w pkt V.1.(4): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; (3) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; (4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, (5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (6) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, łącznie dla wszystkich wykonawców. (3) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (6) dowód wniesienia wadium, łącznie dla wszystkich wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiedleprzyjazn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OM Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat), 01-355 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: OM Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat), 01-355 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.