eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów promocyjnych w miesiącach VI-VII 2015 (6 zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych w miesiącach VI-VII 2015 (6 zadań)
Numer ogłoszenia: 83379 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Rynek 13, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 94 45, faks 71 777 94 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w miesiącach VI-VII 2015 (6 zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w miesiącach VI-VII 2015 dla Zamawiającego (6 zadań). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym każdej części - wskazany został w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22.46.20.00 - 6 Materiały reklamowe 22.46.00.00 - 2 Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 39.15.11.00 - 6 Stojaki 39.14.20.00 - 9 Meble ogrodowe 39.52.25.30 - 1 Namioty 22.14.00.00 - 3 Ulotki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu po wykonaniu dostawy fakturę VAT tytułem zapłaty wynagrodzenia za wykonaną dostawę. 5. Zamawiający zobowiązuje się regulować należności za dostawę, w terminie 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem, na rachunek bankowy w niej wskazany. 6. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz środki do wykonania przedmiotu niniejszej umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie w sposób zgodny z prawem i z należytą starannością. 7. Termin wykonania Zamówienia (dla każdej części): indywidualnie uzgadniany z Zamawiającym, najpóźniej do dnia 06.07.2015 roku do godz. 16.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2, 39.15.11.00-6, 39.14.20.00-9, 39.52.25.30-1, 22.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.theworldgames2017.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat Zarządu - III p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Banery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baner: z wydrukiem (100 cm x 300cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat ilość sztuk: 6 z wydrukiem (150 cm x 400cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat ilość sztuk: 6 z wydrukiem (500 cm x 500cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat ilość sztuk: 4 z wydrukiem (200 cm x 800cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat ilość sztuk: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Beach flagi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beach flaga: typu kropla/lotka105-115 x 260-270 cm; full kolor; z masztem. Materiał flagowy 100-120g Ilość sztuk: 10, podstawa krzyżakowa Ilość sztuk: 10 Beach flaga typu playa/pióro 80-100 x 390-470 cm; kolor; z masztem. Materiał flagowy 100-120g Ilość sztuk: 10 podstawa płytowa z uchwytem, waga 7-15 kg Ilość sztuk: 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały wystawiennicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścianka tekstylna: Szerokość: 280 cm, wysokość: 222 cm. Konstrukcja: łukowa (w płaszczyźnie strzałkowej), lekka, składa się z aluminiowych elementów, które łączą się ze sobą zatrzaskami, bez użycia narzędzi. Medium: tkanina poliestrowa, kalandrowana, zapinana na zamek. Grafika dwustronna. Łatwy i szybki montaż, materiał powinien być idealnie dopasowany do konstrukcji. Wielokrotne pranie i prasowanie nie powinno wpływać na nasycenie kolorów i jakości tkaniny. W zestawie powinna być odpowiednia torba transportowa. Ilość sztuk: 1 Wymiary: szerokość (w najszerszym punkcie): 200 cm, wysokość: 230 cm, głębokość 140 cm. Konstrukcja: na kształt litery C (otwarte półkole), lekka, składa się z aluminiowych elementów, które łączą się ze sobą zatrzaskami, bez uzycia narzędzi. Medium: tkanina poliestrowa, kalandrowana, zapinana na zamek. Grafika dwustronna. Łatwy i szybki montaż, materiał idealnie dopasowany do konstrukcji. Wielokrotne pranie i prasowanie nie powinno wpływać na nasycenie kolorów i jakości tkaniny. W zestawie powinna być odpowiednia torba transportowa. Ilość sztuk: 1 Trybuna wystawiennicza Wymiary: szerokość 120 cm, wysokość 95 cm, głębokość 50 cm. Materiały: PVC, druk na folii + laminat, blat i półka: płyta meblowa o wymiarach: 120cmx50cm, profile aluminiowe, podstawa na kółkach. W zestawie powinna być odpowiednia torba transportowa. Ilość sztuk: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6, 22.46.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Namiot pneumatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Namiot pneumatyczny: 4-nożny Kształt kopuły. Rozmiar: 5mx5m, średnica nogi: 0,8-0,9m, wysokośc zewnętrzna namiotu: 3,40-3,90m, wysokość wewnętrzna namiotu: 2,6-3,10m, zadaszona powierzchnia: 15-20m2, rozmiar wejścia: 1,90m x 3,50m. Pełen nadruk. Ilość sztuk: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30-1, 39.14.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leżak reklamowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżak reklamowy: Wytrzymała, drewniana konstrukcja, bez podłokietników. Powierzchnia poszycia 41-43 cm x 102-107cm, powierzchnia materiału: 45-47 cmx120-125 cm. Wysokość: 240cm. Torba do przechowywania i transportu. Poszycie: kolor jednolity, logo dwustronne full color o wymiarach ok. 30cm x 30cm Ilość sztuk: 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ulotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulotki: Format: A4 składane do DL, gramatura papieru 170 gr, kreda mat, kolory 4x4. Ilość sztuk: 15 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.