eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zakup myjni dezynfektora ns jeden endoskop - 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowych z osprzętem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-16

Ogłoszenie nr 83355 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Gdynia: Zakup myjni dezynfektora ns jeden endoskop - 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowych z osprzętem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533273-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467, faks 58 72 60 338, e-mail zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorski.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup myjni dezynfektora ns jeden endoskop - 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowych z osprzętem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D25M/252/-11rj/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: myjni dezynfektora na jeden endoskop- 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowch z osprzętem o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 6 do SIWZ Zestawieniem parametrów wymaganych zwanego dalej wyposażeniem, 1.2 przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd~nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia 1.3 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6,7 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. "Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE" potwierdzić spełnienie para~metrów wymaganych przez Zama~wiającego, a w kolumnie "Parametry oferowane" zamieścić opis parametrów ofero~wa~nego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zosta~nie odrzu~cona bez dalszej oceny. 4. Termin realizacji: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: nie starsze niż z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określo~nymi w załączniku nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowa~niu go~towe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwe~stycji. 6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach me~dycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 7. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i de~zynfek~cyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działal~ność leczniczą. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić ele~menty zama~wianego wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiają~cym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawia~jący. Szkolenia wska~za-nego przez Zamawiającego perso~nelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór- za~łącznik nr 3 do umowy) oraz stosow~nymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników, c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia: ? dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestra~cji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub ? zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub ? powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produk~tów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) odbiór dokumentowany będzie Protoko~łem zdawczo-odbiorczym - załącznik nr 4 do umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu wyposażenia i przeszkoleniu personelu, e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty doty~czące przed~miotu zamówienia opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy, f) W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każ~dym względem, tj. składu zakresu, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33191000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160185.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VARIMED Sp. z o.o., , ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172872.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172872.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172872.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.