eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Remont kuchni w budynku internatu w ZSTiO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Gorzów Wielkopolski: Remont kuchni w budynku internatu w ZSTiO
Numer ogłoszenia: 83341 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Czereśniowa 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 732 03 09, fax 0-95 732 01 82.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni w budynku internatu w ZSTiO.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wodno - kanalizacyjnej, - skucie posadzek i ścian z glazury. - wywiezienie gruzu 2. Prace murowe i tynkarskie. - wykonanie ściany działowej. - odgrzybianie ścian . - położenie tynków oraz gładzi gipsowych na ścianach i suficie. 3. Prace montażowe i malarskie. - osadzanie drzwi. - położenie warstw niwelujących, - wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 40x40cm pow. 86,1m2. - licowanie ścian płytkami o wymiarach 30x30cm pow. 136,85m2. - malowanie ścian i sufitów pow. 86,10m2, - montaż instalacji wodno - kanalizacyjnej, - montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane ogólne, 4.3. w ciągu pięciu lat wykonali roboty zbliżone do przedmiotu zamówienia pod względem rodzaju i wielkości tj. remonty obiektów- minimum 2 roboty 4.4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - kosztorys. - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony Załącznik nr 2; w przypadku podmiotów występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) oświadczenie podpisuje reprezentant każdego z podmiotów, - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane ogólne - Załącznik nr 3, - wykaz prac, o których mowa w pkt 4.3. - Załącznik nr 4, - dokumenty (np. Referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w Załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (roboty niepotwierdzone niniejszymi dokumentami nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny ofert), - aktualne Aprobaty Techniczne ITB, Atesty Higieniczne, dopuszczające do stosowania w obiektach oświatowych materiały, które będą użyte do remontu toalet, - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie składają wszyscy wspólnicy), - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą być wystawione na każdego ze wspólników), Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być podpisane przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się skreśleń, poprawek w cenie ofertowej. Zaleca się by wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane przez Wykonawcę oraz spięte w trwały sposób. Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.gorzow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSTiO Gorzów Wlkp., ul.Czereśniowa 1 pok.28.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ZSTiO Gorzów Wlkp., ul.Czereśniowa 1 sekretariat szkoły.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.