Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Katowice: ROPS.ZPP.3321.16.2015 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Numer ogłoszenia: 83329 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.ZPP.3321.16.2015 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących zrealizowanie: Część I- Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego pod nazwą Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach, złożonego z trzech jednodniowych szkoleń, w wymiarze 30 godzin dydaktycznych (3 dni szkoleniowe) - dla 2 grup szkoleniowych (po 25 uczestników w każdej grupie). 2. Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi szkoleniowej do zrealizowania - 60 (30 godzin dydaktycznych x 2 grupy). 3. Łączna liczba dni szkoleniowych - 6 (3 dni szkoleniowe x 2 grupy). 4. Uczestnikami szkolenia będą psychologowie, terapeuci i interwenci kryzysowi zatrudnieni w instytucjach pomocy i integracji społecznej z terenu województwa śląskiego, członkowie zespołów interdyscyplinarnych, psychologowie policyjni (uczestniczący w 2014 roku w szkoleniu z zakresu interwencji psychologicznej). Część II - Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty, w wymiarze 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych) dla każdej z 2 grup szkoleniowych (18 uczestników w grupie). 2. Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi szkoleniowej do zrealizowania - 96 godzin dydaktycznych. 3. Łączna liczba dni szkoleniowych - 12 dni szkoleniowych. 4. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych usług, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. dla Części I - Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 4 usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu pomocy psychologicznej i/lub interwencji Kryzysowej, w tym co najmniej 2 usługi szkoleniowe muszą dotyczyć pomocy osobom i społecznościom w kryzysie psychologicznym i dotkniętych traumą masową, o wartości nie mniejszej niż 3 000 zł brutto każda. Na spełnienie warunku nie dopuszcza się realizacji usług doradztwa indywidualnego i grupowego oraz superwizji. dla Części II - Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu funkcjonowania domów pomocy społecznej, o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każda. Na spełnienie warunku nie dopuszcza się realizacji usług doradztwa indywidualnego i grupowego oraz superwizji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty dokumentu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dla Części I - Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach Wymaga się zapewnienia minimum 2 trenerów spełniających niżej wskazane kryteria: - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii, - przeprowadzone minimum 300 godzin szkoleń i/lub zajęć dydaktycznych na uczelni z zakresu pomocy psychologicznej i/lub interwencji Kryzysowej, z czego co najmniej 150 godzin z zakresu pomocy osobom i społecznościom w kryzysie psychologicznym i dotkniętych traumą masową - na spełnienie warunku nie dopuszcza się realizacji usług doradztwa indywidualnego i grupowego oraz superwizji, - posiadanie certyfikatu w zakresie interwencji kryzysowej wystawionego przez podmiot posiadający uprawnienia do nadawania certyfikatów w przedmiotowym obszarze, - posiadanie certyfikatu superwizora wystawionego przez podmiot posiadający uprawnienia do nadawania certyfikatów w przedmiotowym obszarze, - minimum 3 lata doświadczenia w pracy w instytucji związanej z udzielaniem wsparcia w sytuacji kryzysowej (np. ośrodku interwencji kryzysowej, poradni psychologiczno-pedagogicznej). dla Części II - Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty - wykształcenie wyższe, - przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń i/lub zajęć dydaktycznych na uczelni z zakresu funkcjonowania domów pomocy społecznej - na spełnienie warunku nie dopuszcza się realizacji usług doradztwa indywidualnego oraz grupowego, - posiadanie certyfikatu trenera, - minimum 2 lata doświadczenia w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub/i praktyki psychologicznej lub/i terapeutycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W skład oferty powinny wchodzić: a)Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b)Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ, c)Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie trenera - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) Dopuszcza się możliwość zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: - jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, - zaistnienie siły wyższej (w szczególności: choroba trenera, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 2. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zmianę osoby (osób) prowadzącej szkolenie jeśli w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego ankiety ewaluacyjnej uzyska ona ocenę poniżej 3,75 pkt. w pięciostopniowej skali ocen. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zmieniana. 3. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana osób prowadzących szkolenie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zmieniana. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki
Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego pod nazwą Interwencja psychologiczna w zdarzeniach masowych i katastrofach, złożonego z trzech jednodniowych szkoleń, w wymiarze 30 godzin dydaktycznych (3 dni szkoleniowe) - dla 2 grup szkoleniowych (po 25 uczestników w każdej grupie). 2. Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi szkoleniowej do zrealizowania - 60 (30 godzin dydaktycznych x 2 grupy). 3. Łączna liczba dni szkoleniowych - 6 (3 dni szkoleniowe x 2 grupy). 4. Uczestnikami szkolenia będą psychologowie, terapeuci i interwenci kryzysowi zatrudnieni w instytucjach pomocy i integracji społecznej z terenu województwa śląskiego, członkowie zespołów interdyscyplinarnych, psychologowie policyjni (uczestniczący w 2014 roku w szkoleniu z zakresu interwencji psychologicznej).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie trenera - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Zespół terapeutyczno-opiekuńczy w DPS - teoretyczne i praktyczne aspekty, w wymiarze 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych) dla każdej z 2 grup szkoleniowych (18 uczestników w grupie). 2. Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi szkoleniowej do zrealizowania - 96 godzin dydaktycznych. 3. Łączna liczba dni szkoleniowych - 12 dni szkoleniowych. 4. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie trenera - 40
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- WYMIANA ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE HYDRAULICZNYM W ISTNIEJĄCYM SZYBIE WINDOWYM NA NOWY DŹWIG OSOBOWY O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM W PRZYCHODNI NR 1 ZLOKALIZOWANEJ W KATOWICACH
- Modernizacja i doposażenie punktu ochrony fizycznej Ministerstwa Przemysłu.
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.