eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Sieradz: przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 83274 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221147, faks 043 8221331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci szkolenia grupowego pn. Kasjer - sprzedawca, finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi komputera i kas fiskalnych. Program szkolenia powinien zawierać, między innymi takie zagadnienia jak: Obsługa kasy fiskalnej, obowiązek stosowania kas fiskalnych; Organizacja gospodarki kasowej; Wykorzystanie komputera w sklepie - podstawy obsługi (Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej); Wystawianie faktur VAT i rachunków uproszczonych oraz dokumentów korygujących za sprzedane towary, wyroby, usługi i opakowania w cenach sprzedaży brutto lub netto; Techniki sprzedaży (podstawy marketingu i sprzedaży); Obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży. oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 90 godzin ( przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut); w tym: - 14 godz. - obsługi kasy fiskalnej, - 60 godz. - obsługi komputera, - 16 godz. - techniki sprzedaży, obsługa klienta. 2. Organizacja szkolenia: a) Szkolenie ma być zorganizowane dla 30 osób w dwóch grupach, każda po 15 osób w różnych terminach: - pierwsza grupa 15 osób bezrobotnych w terminie: rozpoczęcie szkolenia nie wcześniej niż 18.05.2009r. zakończenie nie później niż 05.06.2009r. - druga grupa 15 osób bezrobotnych w terminie: rozpoczęcie szkolenia nie wcześniej niż 07.09.2009r. zakończenie nie później niż 25.09.2009r. (Szczegółowe terminy określi umowa). Wykonawca zapewni lokale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych dla osób szkolonych na terenie miasta Sieradza. Lokal do zajęć praktycznych będzie wyposażony w sprzęt i materiały do ćwiczeń praktycznych, które umożliwią grupie uzyskanie praktycznych umiejętności na poziomie zapewniającym ukończenie szkolenia. Baza szkolenia praktycznego powinna zawierać co najmniej tyle stanowisk, ile osób w grupie, wyposażonych w sposób umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i prawidłowe przygotowanie do egzaminu końcowego. Szkolenia powinny zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia (certyfikat). a) Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, 6 godz. dziennie, w przedziale czasowym od 08.00 - 18.00, c) Miejsce wykonywania usługi: - Miasto Sieradz; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób. 3. Wykonawca powinien zapewnić warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. 5. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 5. Nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (ZUS, KRUS). 6. Nie zalega w opłacaniu podatków. 7. Akceptuje projekt umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 1. 2. Podpisany przez wykonawcę projekt umowy załącznik nr 2. 3. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 4. Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP. 5. Kserokopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu za siedzibę instytucji szkoleniowej art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.)., opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczona przez Wykonawcę. 6. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 7. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca powinien przedstawić zobowiązanie do dysponowania bazą lokalową, poświadczone przez placówkę (instytucję), w której odbywać się będą zajęcia teoretyczne (jeżeli nie dysponuje warunkami niezbędnymi do prowadzenia zajęć). 11. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ust. 1 i 2 (Zał. Nr 3 , Zał. Nr 4). KAŻDY DOKUMENT POWINIEN BYĆ PODPISANY, A KSEROKOPIA POTWIERDZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73 tel. 043 822-11-43 w. 265, fax. 822-13-31, pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Sieradzu na adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73 w sekretariacie pok. 12 (I piętro) do dnia 17.04.2009r. do godz. 12:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.