eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz 25 uczestników projektu e-45+, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr postępowaniaOPS.DA.272.4.2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Warszawa: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz 25 uczestników projektu e-45+, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr postępowania: OPS.DA.272.4.2011
Numer ogłoszenia: 83268 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz 25 uczestników projektu e-45+, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr postępowania: OPS.DA.272.4.2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz 25 uczestników projektu e-45+, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: warsztaty dla uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia, w łącznym wymiarze 165 godzin lekcyjnych (45 minut), odpowiednio: a) warsztaty umiejętności społecznych - 90 godzin: - liczba godzin każdej edycji: 30 godzin, tj. 5 dni po 6 godzin (edycja w ciągu tygodnia), 4 dni po 7,5 godziny (edycja weekendowa), - liczba edycji: 3, w tym 2 edycje w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku) i 1 edycja weekendowa, - zakres tematyczny warsztatów: skuteczna komunikacja (12 godzin), zarządzanie czasem (6 godzin), skuteczna motywacja (6 godzin), radzenie sobie ze stresem (6 godzin), b) warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 45 godzin: - liczba godzin każdej edycji 15 godzin, tj. 3 dni po 5 godzin (edycja w ciągu tygodnia), 2 dni po 7,5 godziny (edycja weekendowa), - liczba edycji: 3, w tym 2 edycje w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku) i 1 edycja weekendowa (1 weekend), c) warsztaty umiejętności wychowawczych - 30 godzin: - liczba godzin: 30, tj. 6 dni po 5 godzin (1 edycja - 3 weekendy), Część II: warsztaty dla uczestników projektu e-45+ w łącznym wymiarze 70 godzin lekcyjnych (45 minut), odpowiednio: a) warsztaty umiejętności społecznych - 40 godzin: - liczba godzin każdej edycji: 20 godzin, tj. 5 dni po 4 godziny, - liczba edycji: 2 w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku), - zakres tematyczny warsztatów: skuteczna komunikacja (8 godzin), zarządzanie czasem (4 godziny), skuteczna motywacja (4 godziny), radzenie sobie ze stresem (4 godziny), b) warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 30 godzin: - liczba godzin każdej edycji: 15 godzin, tj. 3 dni po 5 godzin, - liczba edycji: 2 w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) dla I części przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) dla II części przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ; Zamawiający informuje, iż w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, a także w przypadku zbieżności terminów realizacji, Wykonawca powinien zapewnić dwóch trenerów i dwa odrębne miejsca realizacji. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp nie wyklucza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w ramach kwoty podanej bezpośrednio przed otwarciem ofert. a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniającym, zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. b) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dla I części przedmiotu zamówienia, na warsztaty umiejętności wychowawczych w liczbie do 30 godzin, tj. 6 dni po 5 godzin. c) Ewentualne zamówienie uzupełniające dotyczące części I przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzone w terminie do dnia 30 listopada 2011 r. poza siedzibą Ośrodka na terenie dzielnicy Ursynów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że : - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 5 usług polegających na przeprowadzeniu warsztatów aktywizacyjnych z zakresu np. umiejętności społecznych, aktywnego poszukiwania pracy, umiejętności wychowawczych, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np. referencjami (dotyczy wykonawców przystępujących zarówno do Części I jak i do Części II ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów, na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy (w przypadku przystąpienia do części I przedmiotu zamówienia) lub na terenie m.st. Warszawy (w przypadku przystąpienia do części II przedmiotu zamówienia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, niekaranym, posiadającym dobry stan zdrowia, z odpowiednimi z kwalifikacjami zawodowymi oraz posiadającym minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów aktywizacyjnych. Ponadto osoby wskazane do realizacji zamówienia powinny przeprowadzić nie mniej niż: - 3 usługi, polegające na przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych z zakresu umiejętności społecznych (dotyczy wykonawców przystępujących zarówno do Części I jak i do Części II ), - 3 usługi, polegające na przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych z zakresu aktywnego poszukiwania pracy (dotyczy wykonawców przystępujących zarówno do Części I jak i do Części II ), - 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych z zakresu umiejętności wychowawczych (dotyczy wykonawców przystępujących do Części I ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zaakceptowane przez Wykonawcę warunki umowy - zał. Nr 9 do SIWZ, -Wykonawca akceptuje wzór umowy podpisem na ostatniej stronie umowy. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty. 2) oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 3 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone. 3) oświadczenie bądź dokument potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. b SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią i celem, w szczególności: a) Zmiany terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotowego zamówienia, w sytuacji, gdy Zamawiający, z przyczyn od siebie nie zależnych, nie zdoła wyłonić Wykonawcy w terminie pozwalającym na rozpoczęcie realizacji usługi; b) Zmiany terminu realizacji przedmiotowego zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw.: siłę wyższą np.: pożar, zalanie itp. c) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. Zamawiający musi zaakceptować zmianę trenera spoza wykazu osób będącego załącznikiem do SIWZ. d) Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. e) Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą. f) Obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Zmiana treści umowy, o której mowa w ust. 3 musi mieć formę pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy 02 - 784 Warszawa, ul. Cybisa 7, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia i projekt -e-45+ są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.