eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Rudna: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna.
Numer ogłoszenia: 8325 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudnej , Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7246851, faks 0-76 7246850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Rudna. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Specjalistyczne usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje również specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Usługi świadczone będą od poniedziałku do niedzieli łącznie ze świętami w godzinach od 7 00 do 19 oo . Ilość godzin świadczonych przez opiekunkę nie będzie przekraczała 8 godzin dziennie. Ilość godzin wynika z potrzeb podopiecznych i z tego powodu w ciągu roku może ona ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Podstawą do rozliczenia usług jest wykaz przepracowanych godzin, podpisany przez podopiecznego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział osoby fizyczne nie posiadające osobowości prawnej, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej i wariantowej. Szacunkowa ilość godzin usług 6115, w tym : 1150 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych ( 850 godzin na specjalistyczne usługi opiekuńcze, 300 godzin na specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 3) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o dzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki jakie mają dostarczyć wraz z ofertą Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 3), - oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) wykaz wszystkich usług o takim samym profilu co zamówienie wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4). Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkować będzie wezwaniem do uzupełnienia dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - wiarygodność firmy - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudnej, Pl. Zwyciestwa 5, 59-305 Rudna, pokój nr 4, tel. 076 724-68-51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudnej, Pl. Zwyciestwa 5, 59-305 Rudna, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.