eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Kraków: Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 83256 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50588 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245424, faks 012 4245490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jest dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie (kod CPV 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne ) a.Promatic i Estetica - typy unitów stomatologicznych, b.K 12 to samodzielna prostnica protetyczna z własnym sterownikiem. c.Polylux to lampa polimeryzacyjna do wypełnień światłoutwardzalnych (przy unitach). d.wyciąg protetyczny odprowadza pył z obrabianego modelu protezy. e.turbiny 650 C i 655 C , kątnica 2068 D , prostnica 10 D, skaler 2000 N są końcówkami roboczymi do unitów. f.multiflex 465 R służy do mocowania turbin przy rękawach unitów zgodnie z szczegółowym wykazem przedstawionym w zestawieniu tabelarycznym w pkt III ppkt 1 SIWZ 2.Oferowane części zamienne muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z 2012 roku lub 2011. 3.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy do Zamawiającego 4.Części zamienne będące przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu i zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis na opakowaniu przedmiotu zamówienia oraz stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu ( deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE ) - odpowiednio dla produktów, jeżeli wymagają. 5.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, etapami od 15 marca 2012 do 14 marca 2013 r., na podstawie cząstkowego, pisemnego zamówienia Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w tabeli w pkt III ppkt 1 niniejszej SIWZ - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 Pzp. 7.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczącego się w Krakowie przy ul. Montelupich 4 w budynku Kliniki -lok.042 ( przyziemie ) 8.Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania równorzędnych części zamiennych ( tzw. zamienników), których parametry techniczne będą niezgorsze niż parametry oryginalnych części zamiennych. 9.Termin wykonania zamówienia. Wymaga się realizacji zamówienia - sukcesywnie na podstawie cząstkowego zamówienia - w terminie do 5 dni od dnia jego złożenia. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KaVo POLSKA sp. z o.o., Ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268456,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268456,68

  • Oferta z najniższą ceną: 268456,68 / Oferta z najwyższą ceną: 268456,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.