Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Konin: Dostawa oraz montaż drzwi międzypiętrowych i urządzeń sterowniczych dźwigów osobowych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przemysłowej 5 w Koninie.
Numer ogłoszenia: 83182 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, fax 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż drzwi międzypiętrowych i urządzeń sterowniczych dźwigów osobowych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przemysłowej 5 w Koninie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż drzwi międzypiętrowych oraz urządzeń sterowniczych dźwigu osobowego w zakresie a w szczególności : 1). Klatka schodowa nr I: wymiana 11szt drzwi szybowych półautomatycznych z ościeżnicami i z samozamykaczami malowane farbami strukturalnymi - kolor wg palety barw RAL do wyboru przez Zamawiającego, zamki bezpieczeństwa Schmersal - spełniające wymagania norm unijnychdotyczących dalszej modernizacji dźwigu osobowego, wymiana blach osłonowych międzypiętrowych wraz malowaniem farbami strukturalnymi - kolor wg palety barw RAL do wyboru przez Zamawiającego. 2). Klatka schodowa nr II: wymiana tablicy sterowniczej przekaźnikowej na tablicę sterowaną mikroprocesorową z falownikami z opcją sterowania automatycznego drzwi kabinowych, wymiana tablicy wstępnej, wymiana kasety jazd inspekcyjnych, wymiana wszystkich instalacji sterowniczych (kabla zwisowego), instalacji sygnalizacyjnych, instalacji obwodów bezpieczeństwa, obwodów oświetleniowych szybu, oświetlenia maszynowni, montaż systemu komunikacji awaryjnej (powiadamiania - GSM), intercomu, wymiana panelu sterowania kasety dyspozycji w kabinie, uwzględniające sygnalizację przeciążeniową kabiny, oświetlenie awaryjne akumulatorowe, piętrowskazywacz, wymiana kaset wezwań (wykonanie wandaloodporne) - 11 szt. Klatka schodowa I i II: transport do siedziby Zamawiającego (5 km) metalowych elementów dźwigu, przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego, odbiór końcowy robót przez Urząd Dozoru Technicznego w Ostrowie Wlkp. 3). Urządzenia i elementy dźwigowe muszą być wykonane zgodnie z norą PN-EN81-1, PN-EN81-2, PN-EN81-28 zharmonizowanych z Dyrektywą Dźwigową 95/16/WE, PN-IEC 60364, posiadające aktualne certyfikaty Urzędu Dozoru Technicznego, posiadać tabliczki znamionowe producenta i znak bezpieczeństwa oraz w miejscu widocznym posiadać informację dla użytkowników o dopuszczalnym obciążeniu kabiny dźwigu (wysokość liter min - 2 cm).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem 3 robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymiana drzwi szybowych oraz urządzeń sterowniczych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. c. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnienia SEP do dozoru (D) ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty - posiadają uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez UDT, zgodnie z art. 9 ust 1,2,4 oraz art. 37 pkt 3 ustawy z dnia 21-12-2000r o dozorze technicznym. (Dz.U. Nr 122, poz. 1321 ze zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, mini 3 robót o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom przedmiotowi zamówienia, tj. wymiana drzwi szybowych oraz urządzeń sterowniczych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania . Załącznik nr 3 - dokumenty (dla min. 3 w/w robót) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. Załącznik nr 4 - Oświadczenie nr 1, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Załącznik nr 5 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia wymaganych uprawnień do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia tj. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego oraz uprawnienia SEP do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonanie robót elektrycznych, - uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez UDT . Załącznik nr 6 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. Załącznik nr 7 - Oświadczenie nr 2, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. Inne wymagane dokumenty: - Oświadczenie nr 3, o akceptacji treści umowy; - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; - W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 3 ustawy Pzp. - szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń. - załączenia do oferty aktualnych dokumentów potwierdzających, że materiały i urządzenia przyjęte w ofercie do realizacji zamówienia są zgodne z normami PN-EN81-1, PN-EN81-2, PN-EN81-28 zharmonizowanych z Dyrektywą Dźwigową 95/16/WE, PN-IEC 60364, oraz posiadające aktualne certyfikaty Urzędu Dozoru Technicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonanbia robót - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o.w Koninie ul.M.Dabrowskiej 8 pok. nr 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Kurs makijażu dziennego i wieczorowego"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Stylizacja paznokci metodą żelową"
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Remont odcinka ulicy Przemysłowej w Koninie
- Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądów urządzeń transportu bliskiego w IAS w Warszawie oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa mazowieckiego
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa hali sportowej Szkoły Podstawowej w Wawrowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Przebudowa budynku strzelnicy (budowa windy) w ramach zadania pn. ZKS Gwardia Zielona Góra: przygotowanie bazy sportowej - strzeleckiej dla naszej młodzieży
- Budowa wewnętrznej windy w Bielskiej Szkole Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w ramach projektu: "Zawody przyszłości - modernizacja sal do praktycznej nauki zawodu w Bielsku-Białej"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.