eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskiePrzetarg nieograniczony

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Krosno Odrzańskie: Przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 83020 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835609, fax 068 3835455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-pupkrosnoodrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla osób bezrobotnych ( max 60 osób ) z zakresu Prawo jazdy kat.C

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych szkoleń , 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach, 5.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.przeprowadzili w ciągu ostatnich trzech latach szkolenia o podobnym charakterze i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ , 3) formularz ofertowy zawierający preliminarz kosztów szkolenia wraz ze wskazaniem miejsca ich realizacji ( dokładny adres) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 4) tytuł prawny do lokalu, w którym odbywać się będą zajęcia teoretyczne, 5) program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób sprawdzania efektów szkolenia; informację nt. wykorzystania standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) - z podaniem kodu jednostki modułowej. 6) wykaz instruktorów z uwzględnieniem informacji o wykształceniu, stażu, doświadczeniu zawodowym odpowiednim do tematyki prowadzonych zajęć, kopie posiadanych przez nich kwalifikacji - zgodnie - z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7) listę wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług szkolenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 8) harmonogram zajęć szkolenia z określeniem ilości dni przeprowadzonych zajęć - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ , 9) wykaz posiadanego sprzętu do szkolenia kierowców (typ i rocznik) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 10) zobowiązanie do podpisania umowy bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 11) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 i o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9 do SIWZ , 12) wykaz osób upoważnionych przez Wykonawcę do składania oświadczeń - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ , 13) kserokopie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego w Wojewódzkim Urzędzie Pracy , 14) certyfikat jakości usług (jeśli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów np. Certyfikaty Systemu zarządzania Jakością ISO ,akredytacje ,atesty ,itp., 13) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzaniu egzaminu wewnętrznego z części teoretycznej i praktycznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. program szkolenia - 30
  • 3. doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposazenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
  • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
  • 6. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-pupkrosnoodrz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piastów 10B 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego w sekretariacie pokó nr 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowanegio ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitału Ludzki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.