eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskprzetarg ograniczony na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8299

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: przetarg ograniczony na: Sukcesywna usługa druku czasopisma, książek, publikacji, materiałów reklamowych, małej poligrafii wraz z dostawą do Uniwersytetu Gdańskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Jacek Jętczak - Dział Zamówień Publicznych Ryszard Tetzlaff - Dział Zamówień Publicznych pokój 121, w godzinach 7:00 - 15:00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5532320, fax 058 5523741, e-mail: rekjj@univ,gda.pl, zpug@univ.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg ograniczony na: Sukcesywna usługa druku czasopisma, książek, publikacji, materiałów reklamowych, małej poligrafii wraz z dostawą do Uniwersytetu Gdańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Magazyny Uniwersytetu Gdańskiego, oraz bezpośredni użytkownicy z poszczególnych jednostek organizacyjnych. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku czasopisma, książek, publikacji, materiałów reklamowych, małej poligrafii wraz z dostawą do Uniwersytetu Gdańskiego. Materiały do wykonania druku wraz z indywidualnym zamówieniem, Wykonawca odbiera od Zamawiającego. Czasopismo - sukcesywna usługa druku i dostawa czasopisma, format A - 4 (po obcięciu), 13 miesięczników (od marca 2006 do czerwca 2008) po 2000 egzemplarzy, - papier dwustronnie kredowany - matowy o gramaturze nie mniej niż 115g/m kw., - 28 stron środka, szyty, druk offsetowy, dwukolorowy - okładka papier dwustronnie kredowany - matowy o gramaturze nie mniej niż 250g/m kw., 4 strony, pełen kolor - termin wykonania zamówienia - 7 dni od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego - sztuk 26.000 Książki - sukcesywna usługa druku i dostawa książek i publikacji w formacie A - 5, B - 5, realizacja od podpisania umowy do czerwca 2008r. - oprawa miękka, karton jednostronnie powlekany, foliowana, klejona, o gramaturze nie mniej niż 240g/m kw., pełen kolor, - druk offsetowy czarno biały obustronny, papier offset 80 g./m2 III kl. - termin wykonania zamówienia - dwa tygodnie od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego - oprawa twarda - tektura introligatorska o grubości nie mniej niż 1,2 mm, oklejka - nie mniej niż 135g/m kw. foliowana, pełen kolor - merla, kapitałka, blok szyty, - druk offsetowy czarno biały obustronny, papier offset 80 g./m2III kl. - termin wykonania zamówienia - dwa tygodnie od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego - oprawa z kartonu barwionego w masie ze skrzydełkami - o gramaturze nie mniejszej niż 225g/m kw., kolory ciemne, - blok szyty, druk offsetowy obustronny, papier objętościowy 80g/m kw. kolor chamois, kremowy, - termin wykonania zamówienia - dwa tygodnie od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego - 330 pozycji w różnych nakładach Przewidywany nakład może ulec zmianie +/- 15 %. Materiały reklamowe w tym: Wizytówki - sukcesywna usługa druku i dostawa, partia nie mniej niż 100szt. o wymiarach 85x54mm. papier biały ozdobny z fakturą o gramaturze nie mniej niż 200g/m kw., druk 1/1 nakład 50.000 szt. (łącznie) papier firmowy - sukcesywna usługa druku i dostawa, partia nie mniej niż 200 szt. format A -4, papier biały ozdobny z fakturą o gramaturze nie mniej niż 95g/m kw., kolor biały, druk 1/0 - nakład 50.000 szt. (łącznie) koperty z nadrukiem - sukcesywna usługa druku i dostawa, partia nie mniej niż 200 szt. format C -6,C-5, C-4,DL, białe, druk 1/0 - nakład 30.000 szt. (łącznie) zaproszenia - format A-4, składane na trzy do koperty DL, papier ozdobny z fakturą o gramaturze nie mniej niż 250g/m kw., pełen kolor - nakład 5000 szt. (łącznie) plakaty - format A -3, A - 1, papier kredowany o gramaturze nie mniej niż 135g/m kw. pełen kolor, minimum po 50 szt. - nakład 500 szt. foldery - format A-4, papier kredowany o gramaturze nie mniej niż 135g/m kw., pełen kolor - 30.000 szt. Przewidywany nakład może ulec zmianie +/- 15 % 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda: Dostarczenia wzorów (wyrób gotowy) z dołączonym i podpisanym przez Wykonawcę szczegółowym opisem, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Sekcja II.1.5 tj.: - czasopisma A - 4 - dwa numery dwóch tytułów, odpowiednio do Sekcji III .2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 a - książki A - 5, pięć tytułów książki o nakładzie do 500 egzemplarzy, odpowiednio do Sekcji III .2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 c - książki B - 5, pięć tytułów książki o nakładzie do 500 egzemplarzy, odpowiednio do Sekcji III .2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 d - wizytówki, odpowiednio do Sekcji III .2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 e - papier firmowy, koperty (wg opisu Sekcja II.1.5), odpowiednio do Sekcji III .2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 f - zaproszeń, folderów, plakatów (wg opisu Sekcja II.1.5), odpowiednio do Sekcji III.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczy wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu punktu 8 g 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.22.12.00 - 22.22.12.00 Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.50.00 - Usługi w zakresie drukowania handlowych materiałów reklamowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.10.00 - Usługi w zakresie drukowania kopert Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.50.00 - Usługi w zakresie drukowania wizytówek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro wielkość i zakres określona w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN na etapie składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 4. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. a) usługa druku czasopisma - usługi druku co najmniej dwóch numerów dwóch tytułów czasopisma o nakładzie co najmniej 1000 egzemplarzy, b) usługa druku książki o formacie A-5 i B-5 (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), c) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format A-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, d) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format B-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, e) usługa druku wizytówek (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), f) usługa druku papieru firmowego i kopert (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 15.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), g) usługa druku zaproszeń, folderów, plakatów (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 10.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), Do wykazu Wykonawca dołączy co najmniej 3 potwierdzenia (po 1 dla druku: czasopisma, książek i innych materiałów poligraficznych), świadczące, iż wymieniona usługa została wykonana z należytą starannością. 5. Dysponują niezbędnymi urządzeniami do wykonania zamówienia, tj. - maszyną drukarską do druku offsetowego, - klejarką do książek, - maszyną do zszywania książek. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby Kandydatów Liczba zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejsze niż: a) usługa druku czasopisma - usługi druku co najmniej dwóch numerów dwóch tytułów czasopisma o nakładzie co najmniej 1000 egzemplarzy, - minimum dwa numery dwóch tytułów o nakładzie co najmniej 1000 szt. - 1 pkt - każdy następny tytuł o nakładzie co najmniej 500 szt. - 1 pkt b) Usługa druku książki o formacie A-5 i B-5 (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), - minimum jedno zamówienie na wartość brutto 1.000.000 PLN - 1 pkt - każde następne zrealizowane zamówienie na wartość brutto, każde 200.000 PLN - 1 pkt c) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format A-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, - minimum pięć tytułów o nakładzie do 500 szt. - 1 pkt - każdy następny tytuł o nakładzie do 500 szt. - 1 pkt d) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format B-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, - minimum pięć tytułów o nakładzie do 500 szt. - 1 pkt - każdy następny tytuł o nakładzie do 500 szt. - 1 pkt e) usługa druku wizytówek (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), - zamówienie na minimum 20.000 PLN brutto - 1 pkt - każde następne zrealizowane zamówienie na wartość brutto (każde) 5.000PLN - 1 pkt f) usługa druku papieru firmowego i kopert (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 15.000 PLN brutto ( zamówienia mogą być zsumowane), - zamówienie na minimum 15.000 PLN brutto - 1 pkt - każde następne zrealizowane zamówienie na wartość brutto (każde) 5.000PLN - 1 pkt g) usługa druku zaproszeń, folderów, plakatów (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 10.000 PLN brutto ( zamówienia mogą być zsumowane), - zamówienie na minimum 10.000 PLN brutto - 1 pkt - każde następne zrealizowane zamówienie na wartość brutto (każde) 5.000PLN - 1 pkt Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców z największą ilością punktów. W wypadku uzyskania takiej samej liczny punktów (pozycja 5 i 6 lub 5 i 6 i następne) Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców z tą samą ilością punktów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania poniższych warunków zostanie dokonana na postawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, sporządzony samodzielnie w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie zatytułowany "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na : sukcesywna usługa druku czasopisma, książek, publikacji, materiałów reklamowych, małej poligrafii wraz z dostawą do Uniwersytetu Gdańskiego", podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z wnioskiem złożył następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 6. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 7. Oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 8.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. a) usługa druku czasopisma - usługi druku co najmniej dwóch numerów dwóch tytułów czasopisma o nakładzie co najmniej 1000 egzemplarzy, b) usługa druku książki o formacie A-5 i B-5 (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), c) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format A-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, d) usługa druku co najmniej pięciu tytułów książki format B-5 i nakładzie do 500 egzemplarzy, e) usługa druku wizytówek (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), f) usługa druku papieru firmowego i kopert (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 15.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), g) usługa druku zaproszeń, folderów, plakatów (wg opisu Sekcja II.1.5) o wartości nie mniejszej niż 10.000 PLN brutto (zamówienia mogą być zsumowane), Do wykazu Wykonawca dołączy co najmniej 3 potwierdzenia (po 1 dla druku: czasopisma, książek i innych materiałów poligraficznych), świadczące, iż wymieniona usługa została wykonana z należytą starannością. 9. Wykazu niezbędnych urządzeń do wykonania zamówienia, tj.: - maszyna drukarska do druku offsetowego, - klejarka do książek, - maszyna do zszywania książek. Wykazy muszą być podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (odnosi się do wykazów), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Zamawiający przypomina o konieczności podpisania wniosku oraz wymienionych powyżej dokumentów przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. par. 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W wypadku nieobecności osoby uprawnionej do poświadczenia kopii pełnomocnictwa należy dokonać adnotacji za zgodność z oryginałem u notariusza, adwokata, radcy prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Złożenie wniosku oraz wymaganych dokumentów w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 11:15, Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, pokój 121.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do udziału w postępowaniu 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.