Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Warszawa: Modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Pogotowia Opiekuńczgeo Nr 2 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 82985 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2, ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8421722.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Pogotowia Opiekuńczgeo Nr 2 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony art.39 Prawo Zamowień Publicznych o wartości nieprzekraczającej 100 tys Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. słownie: (dwa tysiące złotych). 7.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych [gwarancja udzielona przez bank zagraniczny powinna być potwierdzona przez bank polski lub oddział na terenie Polski; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Nr konta, na który Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium: 83 1030 1508 0000 0005 5007 2092 Bank City Handlowy, ul. Senatorska 16 w Warszawie. 7.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów, należy je złożyć w sejfie kasy Zamawiającego, w księgowości, w siedzibie Zamawiającego. Księgowość jest czynna codziennie od Poniedziałku do Piątku w godz.: 800 - 16.00. Oryginały dokumentów (poręczenia lub gwarancje) można również złożyć razem w ofercie. 7.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7.7. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 7.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca nie może być wykluczony na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na spełnienie warunków należy dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 5 (patrz pkt. 3.6) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8 do 3.13. 2.2. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą aktualne elektryczne uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru (patrz pkt. 3.9). 2.3. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min sześciocyfrowej. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej (patrz pkt. 3.12). Chodzi o posiadane środki, a nie np. obroty. 2.4. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć polisę lub inny dokument potwierdzający (patrz pkt. 3.13). 9.1. Cena oferty jest ceną brutto, wyrażoną w PLN. 9.2. Cena oferty jest ryczałtową ceną. W kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić wszystkie prace wyszczególnione jak i pominięte w kosztorysie ślepym -załączniku nr 2. Należy uwzględnić wszystkie roboty dodatkowe (materiały), które mogą wystąpić podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Z definicji ceny ryczałtowej wynika, że roboty dodatkowe nie mogą występować. 9.3. Do ceny netto należy dodać 7% VAT. Podstawa prawna stosowania 7% stawki VAT: § 5 ust. 1a. pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług /Dz. U. z 2004 r., nr 97, poz. 970 z późn. zmianami, ostatnie zmiany: Dz. U. z 2007 r. nr 249, poz. 1861/. 9.4. Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9.5. Wszelkie rozliczenia będą prowadzone w PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA. 3.2. Przedmiar robót, sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy -zał. nr 1 Wykonawca podaje w ofercie cenę obliczoną na podstawie przedmiaru robót, uwzględniając roboty i materiały dodatkowe, które mogą wystąpić podczas realizacji przedmiotu umowy (wg uznania Wykonawcy). Przedmiar robót może zawierać większą ilość pozycji, aniżeli kosztorys ślepy. Kalkulacja ryczałtowej ceny oferty powinna zagwarantować wykonanie całości zadania. Ewentualne niezgodności z przedmiarem robót nie będą podstawą do odrzucenia oferty. Podobnie wszystkie błędy matematyczne i inne nie będą podstawą do odrzucenia oferty, ponieważ cena oferty jest ryczałtowa. Przedmiar jest pomocny podczas rozliczania zamówień uzupełniających, robót zamiennych oraz podczas odbiorów częściowych. 3.3. Wypełnione wszystkie rubryki i podpisany załącznik nr 3 -INFORMACJE OGÓLNE O OFERENCIE. Gdy ofertę podpisują w imieniu Oferenta osoby inne jak ujawnione w KRS, Zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.12. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale. Kopie powinny być poświadczona przez notariusza za zgodność oryginałem. Zgodnie z art. 106 Kodeksu cywilnego, pełnomocnik nie może ustanowić dalszych pełnomocnictw bez upoważnienia go do tego przez mocodawcę. W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum np. spółka cywilna osób fizycznych, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.13. Pełnomocnika wspólnicy ustanawiają na niniejsze postępowanie. Dopuszcza się dołączenie do oferty kserokopii umowy konsorcjum, z której jednoznacznie wynika, że jego członkowie upoważniają lidera do reprezentowania w postępowaniu całego konsorcjum. 3.5. Podpisane Oświadczenie o zaznajomieniu się i akceptacji SIWZ wraz z załącznikami -załącznik nr 4. 3.6. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 5. 3.7. Parafowany i podpisany na każdej stronie wzór umowy. 3.8. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie (o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dopuszcza się potwierdzenie aktualności przez właściwy Urząd na kserokopii zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.9. Aktualne elektryczne uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru dla osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy. 3.10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (patrz pkt. 2.3). 3.13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli ofertę składa konsorcjum (podmioty występujący wspólnie), spółka cywilna osób fizycznych, to każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8. Brak wypełnionego pola formularza ofertowego lub załącznika nie musi oznaczać, że oferta musi być odrzucona. Jeśli powtarza ono jedynie postanowienie wynikające z innej części oferty, to Zamawiający uzna ją za poprawną. WYKONAWCA DOŁĄCZA DO OFERTY DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW PRZEZ PODWYKONAWCÓW, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom. Dotyczy to dokumentów, o których mowa w pkt. 3.6 i 3.8. Nie dołączenie w/w dokumentów do oferty spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuncze Nr 2 w Warszawie ul. Św. Bonifacego 81.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





