eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyUsługa szkoleniowa ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Brzeziny: Usługa szkoleniowa ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 82979 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80500000-9 Usługi szkoleniowe dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach, uczestniczących w projekcie Postaw na sukces współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 6.2 POKL. III.1. Zakres tematyczny szkolenia: - rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, - zasady opracowywania biznes planu (zajęcia praktyczne), - ewidencja działalności gospodarczej, - rachunkowość w firmie (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - prawne aspekty zatrudniania pracowników w firmie (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - techniki marketingowe i promocja własnej firmy (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym oraz zasady dokonywania kontroli działalności przedsiębiorców, - zasady udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców, - działalność gospodarcza w warunkach jednolitego rynku wspólnotowego, - finansowanie zewnętrzne, - finansowanie zewnętrzne działalności gospodarczej przy wykorzystaniu funduszy strukturalnych, - programy zewnętrzne finansujące rozwój małego przedsiębiorstwa, nie pochodzące z funduszy pomocowych (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - osoby niepełnosprawne a prowadzenie działalności gospodarczej. Celem szkolenia będzie przygotowanie uczestników projektu do opracowania, a następnie przedłożenia Zamawiającemu w trakcie postępowania kwalifikacyjnego: - Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego, - Biznesplanu własnego przedsięwzięcia i harmonogramu rzeczowo-finansowego, - Wniosku o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego. III.2. Wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne, których strona tytułowa opatrzona będzie logo UE, Logotypy POKL oraz informację szkolenie realizowane w ramach projektu Postaw na sukces współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz notatnik i długopis. III.3. Uczestnicy mają zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego w czasie zajęć praktycznych. III.4. Liczba osób objętych szkoleniem - 30 ( 2 grupy po 15 osób). III.5. Szkolenie dla obu grup będzie przebiegać w tym samym czasie. III.6. Czas trwania kursu: do 3 tygodni (15 dni); ilość godzin na jednego uczestnika - 90 zegarowych, w tym 39 godzin zajęć teoretycznych i 51 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Program szkolenia musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. III.7. Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku). III.8. W przypadku rezygnacji uczestnika projektu z udziału w szkoleniu Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w celu realizacji wszystkich godzin szkolenia zgodnie z programem- zajęcia indywidualne (uzupełniające) z nowym uczestnikiem projektu. III.9. Jednostka szkoleniowa zapewni uczestnikom szkolenia ubezpieczenie NNW w przypadku osób nie posiadających prawa do stypendium. III.10. Szkolenie zakończy się egzaminem. III.11. Wykonawca wystawi zaświadczenie,certyfikat każdemu uczestnikowi szkolenia, który pozytywnie zaliczy egzamin końcowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. III.12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu w przypadku uwzględnienia odwołań od oceny formularzy zgłoszeniowych złożonych w projekcie Postaw na sukces. Liczba osób w uzasadnionych przypadkach może ulec zmniejszeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są wpisani jako instytucja szkoleniowa do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń-w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu usług szkoleniowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania tj. przed dniem 13.04.2010 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, wykonane należycie, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki (dwie sale do prowadzenia zajęć teoretyczno-praktycznych dla 15 osób), 2) przeprowadzą zajęcia dydaktyczne w pracowniach wyposażonych w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (wymaga się, żeby każda sala wyposażona była w projektor lub rzutnik) oraz posiadają niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych (komputery lub laptopy - minimum 6 sztuk). Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonej do oferty informacji o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych warunków BHP i innych oraz wykazu sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym opisanym w niniejszym punkcie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę (przynajmniej dwóch wykładowców) posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz minimum dwuletni staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat, w prowadzeniu zajęć w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także wykazaniu posiadania przez kadrę dydaktyczną co najmniej dwuletniego stażu zawodowego, na przestrzeni ostatnich trzech lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zawartych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnionego programu szkolenia. 2. Certyfikat jakości usług (ISO), jeżeli Wykonawca posiada taki certyfikat.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Wyposażenie uczestników w komputery, laptopy - 10
  • 4 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy lub jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w wykazie kadry dydaktycznej stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany daty realizacji szkolenia, oraz w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia zapłaci cenę za faktycznie skierowane osoby na szkolenie (tj. mnożąc koszt osobogodziny szkolenia przez liczbę godzin szkolenia oraz przez ilość uczestników szkolenia). W związku, z tym wynagrodzenie Wykonawcy określone w pkt. 1) i 2) może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, w godz. 8.00-15.30, parter, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego- Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Postaw na sukces współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Eutopejskiego Funduszu Spoełecznego Działanie 6.2 POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.