Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego oraz materiałów do wniosku do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Grójca Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 3231117, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego oraz materiałów do wniosku do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Grójca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego oraz materiałów do wniosku do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Grójca 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego oraz materiałów do wniosku do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Grójca 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 9
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji. W celu obsadzenia niżej podanych stanowisk, pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane wymagania: Lp. / Stanowisko / Wymagane uprawnienia/wykształcenie / Minimalna liczba personelu / Minimalne doświadczenie z zakresuprojektowania 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Projektant prowadzący / do projektowania w specjalności drogowej* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego dla dróg klasy min. GP Projektant branży: 2. / drogowej / do projektowania w specjalności drogowej* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego dla dróg klasy min. GP 3. / mostowej / do projektowania w specjalności mostowej* / 1 / 1 opracowanie projektowe studium techniczno-ekonomicznego obiektów mostowych na klasę A 4. / energetycznej / do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej i elektroenergetycznej* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego w branży energetycznej dla dróg klasy min. GP 5. / hydrologii i wod-.kan. / do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego w branży odwodnienia dla dróg klasy min. GP 6. / teletechnicznej / do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego w branży teletechnicznej dla dróg klasy min. GP 7. / sieci gazowej / do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych* / 1 / 2 opracowania projektowe studium techniczno-ekonomicznego w branży gazowej dla dróg klasy min. GP 8. / geodezyjnej:-geodeta / Geodezyjno-kartograficzne w zakresie będącymprzedmiotem zamówienia / 1 / 2 opracowania projektowe z zakresu dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej dla dróg klasy min. GP 9. / rzeczoznawca w zakresie ochrony środowiska / kwalifikacje w zakresieochronyśrodowiska / 1 / 2 opracowania projektowe z zakresu ochrony środowiska dla dróg klasy min. GP * lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwa opracowania studium techniczno-ekonomicznego dla drogi klasy min. GP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony powyżej spełnia przynajmniej jeden z nich. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony powyżej Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane powyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania postawionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia / nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy"), potwierdzająca spełnianie warunku dotyczącego potencjału kadrowego. Do informacji winny być dołączone posiadane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. (7) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi były wykonane należycie. (8) Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym dokumencie, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż rok. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:Dokument wymieniony w punkcie (1), (2), (3), (4) i (5) Instrukcji dla Wykonawców powinien być złożony przez każdego Wykonawcę. Dokumenty wymienione w punkcie (6), (7) i (8) Instrukcji dla Wykonawców powinien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie w siedzibie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym plus koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego, VIII piętro, sala 824.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





