eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE PRAC INTERWENCYJNYCH W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ - GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Łódź: WYKONANIE PRAC INTERWENCYJNYCH W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ - GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI
Numer ogłoszenia: 82896 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC INTERWENCYJNYCH W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ - GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac interwencyjnych w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi z podziałem na siedem odrębnie rozpatrywanych części - rejonów. 2. Zakres rzeczowy świadczonych usług dla poszczególnych części zamówienia - rejonów obejmuje: - oczyszczanie chodników, usuwanie odrostów zieleni w chodnikach, usuwanie nadmiaru ziemi przy obrzeżach chodnikowych, wywóz masy roślinnej do kompostowni. - wygrabiane trawników, koszenie trawy, usuwanie gałęzi, chwastów i samosiejek, wywóz masy roślinnej do kompostowni, - jesienne wygrabianie liści z trawników, chodników itp. miejsc, wywóz masy roślinnej do kompostowni, - demontaż zdewastowanych urządzeń zabawowych placów zabaw, ławek i innych obiektów małej architektury, plantowanie terenu, wywóz odpadów na wysypisko (do zakładów odzyskiwania surowców wtórnych), - likwidacja piaskownic wraz z plantowaniem terenu i posianiem trawy, - rekultywacja terenu wraz z założeniem trawnika, - usuwanie śmieci, gruzu, ziemi wraz z porządkowaniem terenu, wywóz odpadów na składowisko, - usuwanie odpadów wielkogabarytowych wraz z porządkowaniem terenu, wywóz odpadów na składowisko, - odśnieżanie, usuwania lodu, posypywanie piaskiem chodników i innych nawierzchni utwardzonych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia stanowiacyh nie wiecej niż 50% wartosci zamwoienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający,żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla rejonu I - 1.500,00 zł. dla rejonu II - 1.000,00 zł. dla rejonu III - 1.600,00 zł. dla rejonu IV - 646,00 zł. dla rejonu V -1.620,00 zł dla rejonu VI - 649,00 zł. dla rejonu VII - 1.600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokument: Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy usługi o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł. brutto polegające na oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Wykazanie wykonanych/wykonanej usług/usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych o minimalnej łącznej wartości brutto 60.000 złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług/usługi z zakresu usuwania nielegalnych wysypisk śmieci lub oczyszczaniu ulic, placów o minimalnej łącznej wartości brutto 60.000 złotych, podając w załączonym wykazie ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ponadto, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Wykaz ww. usług o wartości minimum 60.000zł. brutto łącznie jest wymagany dla jednego rejonu, W przypadku ubiegania się przez wykonawcę na dwa rejony należy wykazać wykonane/wykonywane usług/usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych o minimalnej łącznej wartości brutto 120 000 złotych, z podaniem ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić wykaz sprzętu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia tj. w przypadku ubiegania się o jedną część zamówienia (rejonu) minimum: - samochód ciężarowy - min. 1 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 1 szt., - kosa spalinowa - min. 1 szt. w przypadku ubiegania się o dwie część zamówienia (rejony) minimum: - samochód ciężarowy - min. 2 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 2 szt., - kosa spalinowa - min. 2 szt. Wykaz ten winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istoitnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Wykaz sprzętu który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia tj. w przypadku ubiegania się o jedną część zamówienia (rejonu) minimum: - samochód ciężarowy - min. 1 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 1 szt., - kosa spalinowa - min. 1 szt. w przypadku ubiegania się o dwie część zamówienia (rejony) minimum: - samochód ciężarowy - min. 2 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 2 szt., - kosa spalinowa - min. 2 szt. Wykaz ten winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł., W przypadku gdy, Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczona wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIASTO ŁÓDŹ URZĄD MIASTA ŁODZI DELEGATURA ŁÓDŹ - GÓRNA al. Politechniki 32 93-590 Łódź pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 10:00, miejsce: MIASTO ŁÓDŹ URZĄD MIASTA ŁODZI DELEGATURA ŁÓDŹ - GÓRNA al. Politechniki 32 93-590 Łódź pok. 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.