Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Łódź: WYKONANIE PRAC INTERWENCYJNYCH W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ - GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI
Numer ogłoszenia: 82896 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC INTERWENCYJNYCH W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ - GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac interwencyjnych w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi z podziałem na siedem odrębnie rozpatrywanych części - rejonów. 2. Zakres rzeczowy świadczonych usług dla poszczególnych części zamówienia - rejonów obejmuje: - oczyszczanie chodników, usuwanie odrostów zieleni w chodnikach, usuwanie nadmiaru ziemi przy obrzeżach chodnikowych, wywóz masy roślinnej do kompostowni. - wygrabiane trawników, koszenie trawy, usuwanie gałęzi, chwastów i samosiejek, wywóz masy roślinnej do kompostowni, - jesienne wygrabianie liści z trawników, chodników itp. miejsc, wywóz masy roślinnej do kompostowni, - demontaż zdewastowanych urządzeń zabawowych placów zabaw, ławek i innych obiektów małej architektury, plantowanie terenu, wywóz odpadów na wysypisko (do zakładów odzyskiwania surowców wtórnych), - likwidacja piaskownic wraz z plantowaniem terenu i posianiem trawy, - rekultywacja terenu wraz z założeniem trawnika, - usuwanie śmieci, gruzu, ziemi wraz z porządkowaniem terenu, wywóz odpadów na składowisko, - usuwanie odpadów wielkogabarytowych wraz z porządkowaniem terenu, wywóz odpadów na składowisko, - odśnieżanie, usuwania lodu, posypywanie piaskiem chodników i innych nawierzchni utwardzonych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia stanowiacyh nie wiecej niż 50% wartosci zamwoienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający,żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla rejonu I - 1.500,00 zł. dla rejonu II - 1.000,00 zł. dla rejonu III - 1.600,00 zł. dla rejonu IV - 646,00 zł. dla rejonu V -1.620,00 zł dla rejonu VI - 649,00 zł. dla rejonu VII - 1.600,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokument: Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy usługi o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł. brutto polegające na oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Wykazanie wykonanych/wykonanej usług/usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych o minimalnej łącznej wartości brutto 60.000 złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług/usługi z zakresu usuwania nielegalnych wysypisk śmieci lub oczyszczaniu ulic, placów o minimalnej łącznej wartości brutto 60.000 złotych, podając w załączonym wykazie ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ponadto, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Wykaz ww. usług o wartości minimum 60.000zł. brutto łącznie jest wymagany dla jednego rejonu, W przypadku ubiegania się przez wykonawcę na dwa rejony należy wykazać wykonane/wykonywane usług/usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu oczyszczaniu ulic, placów, chodników, pasów przykrawężnikowych o minimalnej łącznej wartości brutto 120 000 złotych, z podaniem ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić wykaz sprzętu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia tj. w przypadku ubiegania się o jedną część zamówienia (rejonu) minimum: - samochód ciężarowy - min. 1 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 1 szt., - kosa spalinowa - min. 1 szt. w przypadku ubiegania się o dwie część zamówienia (rejony) minimum: - samochód ciężarowy - min. 2 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 2 szt., - kosa spalinowa - min. 2 szt. Wykaz ten winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istoitnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Wykaz sprzętu który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia tj. w przypadku ubiegania się o jedną część zamówienia (rejonu) minimum: - samochód ciężarowy - min. 1 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 1 szt., - kosa spalinowa - min. 1 szt. w przypadku ubiegania się o dwie część zamówienia (rejony) minimum: - samochód ciężarowy - min. 2 szt., - koparko-ładowarka (lub koparka + ładowarka) -min. 2 szt., - kosa spalinowa - min. 2 szt. Wykaz ten winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł., W przypadku gdy, Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczona wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej przez Zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIASTO ŁÓDŹ
URZĄD MIASTA ŁODZI
DELEGATURA ŁÓDŹ - GÓRNA
al. Politechniki 32
93-590 Łódź
pok. 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 10:00, miejsce: MIASTO ŁÓDŹ URZĄD MIASTA ŁODZI DELEGATURA ŁÓDŹ - GÓRNA al. Politechniki 32 93-590 Łódź pok. 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Klatka nr 1
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 2
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.