Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Janikowo: Dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego .
Numer ogłoszenia: 82879 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kasprowicza 57, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514439, -49, -58, fax 052 3513304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-janikowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego . Warunki leasingu operacyjnego : Wykonawca udzieli leasingu operacyjnego Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Janikowie, posiadającemu osobowość prawną na następujących warunkach: 2.1. Okres leasingu - 4 lata 2.2. Czynsz inicjalny - 30% 2.3. Wartość końcowa wykupu - 1,0 % 2.4. Raty leasingowe - miesięczne z możliwością zmiany harmonogramu spłat pod względem terminu i wysokości w poszczególnych miesiącach, na wniosek zamawiającego Wartość składników leasingu wymienione wyżej pozostają niezmienne przez cały okres 4 lat bez względu na inflację . 3.Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki zgodna z SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 13.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem (załącznik 1) - ogólne warunki umowy leasingu, - certyfikat zgodności CE - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Ustawy Pzp.( załącznik 2 ) - umowa dostawy ( załacznik 4 ) Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem (załącznik 1) - ogólne warunki umowy leasingu, - certyfikat zgodności CE - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Ustawy Pzp.( załącznik 2 ) - umowa dostawy ( załacznik 4 ) - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-janikowo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 57 88-160 Janikowo Sekretariat pok. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 57 88-160 Janikowo Sekretariat pok. 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JANIKOWO
- Budowa drogi gminnej nr 150769C w miejscowości Kołuda Mała oraz przebudowa drogi gminnej nr 150764C w miejscowości Ludzisko i przebudowa drogi gminnej nr 150767C w miejscowości Kołodziejewo ul. Ogrodo
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na dostawę opału do kotłowni na paliwo stałe na sezon grzewczy 2025/2026
więcej: przetargi JANIKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.